آنجلوتی: برای موفقیت باید بجنگیم

کارلو آنجلوتی، سرمربی اورتون معتقد است که تیمش در اولین مسابقه خود در لیگ برتر عملکرد خوبی ارائه داده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شاگردان کارلو آنچلوتی در اولین مسابقه خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان تاتنهام بودند که این بازی ساعتی پیش با پیروزی یک گله اورتون خاتمه یافت تا سه امتیاز مهم در همین ابتدا به حساب آبی های مرسی ساید ریخته شود.

کارلو آنچلوتی پس از این پیروزی فوق العاده خوب گفت: ” این عملکرد اعتماد به نفس بیشتری در آینده با ما خواهد داد. ما نشان دادیم که می‌توانیم چه کاری انجام دهیم. این موضوع همچنین برای بازیکنان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. آماده شدن برای شروع فصل اصلاً آسان نبود چرا که خرید های جدید تنها یک هفته فرصت تمرین کردن داشتند. با این حال آنها به خوبی هماهنگ شدند و واقعاً همه چیز عالی بود.”

آنچلوتی درباره ستاره کلمبیایی اورتون یعنی خامس رودریگز و آینده تیمش نیز گفت: ” خامس رودریگز توانایی خود را در کنترل توپ و ارسال پاس‌های خوب برای رسیدن تیم به موقعیت نشان داد. این بسیار مهم بود اما ما تنها مسابقه اول فصل را پشت سر گذاشتیم و باید ببینیم در آینده چه خبر است. ما باید برای رسیدن به رقابت‌های اروپایی بجنگیم. کاری که باید انجام دهیم کاملا واضح است.”

انتهای پیام/