آنچلوتی؛ راضی از بازی و ناراحت از تساوی

سرمربی رئال مادرید باوجود آن که از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رئال سوسیداد راضی است اما تساوی را تاسف بار دانست.

به گزارش گروه ورزشی لحظه و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت.

رئال در این بازی خانگی دو امتیاز ارزشمند را از دست داد. این بازی در نهایت گلی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اختلاف رئال مادرید با تیم صدرنشین بارسلونا به ۵ امتیاز افزایش پیدا کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد تیم راضی هستم اما تساوی تاسف بار بود چرا که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه به پیروز نرسیدیم. به نظرم رئال یک بازی کامل و بی‌نقص را به نمایش گذاشت. این یکی از بهترین بازی‌های فصل ما بود. تیم بدشانس بود و نتوانست سه امتیاز رابه دست آورد.

او ادامه داد: من بر این باور هستم که تیم رئال مادرید بازی به بازی در حال بهتر شدن و پیشرفت است هر چند که در این بازی امتیاز از دست دادیم. ۹۰ دقیقه با همه نفرات حمله کردیم و تلاش زیادی از خود نشان دادیم. چه با توپ و چه بدون توپ خوب بودیم و به خوبی حریف را تحت فشار قرار دادیم اما انگار قرار نبود در این بازی به پیروزی و گل برسیم. برایم بسیار سخت بود که تغییری را در ترکیب تیم ایجاد کنم چرا که همه بازیکنان خوب بودند. سبایوس و والورده بسیار خوب ظاهر شدند اما دوست داشتم که رودریگو و آسنسیو را هم برای ایجاد موقعیت‌های بیش‌تر وارد میدان کنم. به نظرم کاماوینگا هم کیفیت فنی بالای خود را ثابت کرده است و بازیکنی است که می‌توان به او در ترکیب اصلی اعتماد کرد. او عادت به بازی در کنارها ندارد اما با وینیسیوس بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و حریف را بسیار اذیت کردند.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: به نظرم ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم چرا که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. به هر حال این فوتبال است و گاهی اوقات پیروز شدن در آن ممکن نیست.

رئال مادرید با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند این درحالی است که رئال سوسیداد با ۳۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش ژاوی به پیروزی بارسا مقابل رئال
الکلاسیکو/نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال بارسلونا- رئال مادرید
اعتراف تلخ ستاره پیشین رئال پس از ۹ سال

انتهای پیام/