آنچلوتی: به هدف خود رسیدیم

سرمربی رئال مادرید از پیروزی شاگردانش در دیدار برابر والنسیا در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی لحظه و به نقل از الموندو دیپورتیو، رئال مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا به مصاف والنسیا رفت و به پیروزی دست پیدا کرد.

این بازی در وقت های اصلی و اضافی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت رئال با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما مشکل بدنی نداشتیم و در وقت های اضافی هم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. باید اعتراف کرد که در اوج نیستیم و این طبیعی است. بعضی از بازیکنان بعد از مدتی کوتاه از پایان جام جهانی به ترکیب  تیم برگشتند. بعضی از بازیکنان هم مثل مندی و کارواخال هنوز آماده نیستند با این حال ما به هدف  خود که فینال بود رسیدیم. خوشحالیم که در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: کاماوینگا از ناحیه زانو مصدوم شد و میلیتائو هم احساس سرگیجه کرد که البته اکنون وضعیتش بهتر است. متاسفانه واسکز بدجوری مصدوم شده است و نمی دانم وضعیت او برای فینال چه خواهد شد. ما از ابتدا برنامه حضور در فینال را داشتیم و اکنون که به هدف نخست خود رسیدیم به دنبال قهرمانی هستیم و برای رسیدن به این هدف هم خواهیم جنگید.

آنچلوتی درباره ضربات پنالتی گفت: من بهترین ها را برای پنالتی زدن انتخاب کردم که آخرین نفر آنها وینیسیوس بود که البته خوشبختانه فرصت به او نرسید و قبل از پنالتی آخر کار را تمام کردیم.

رئال مادرید در بازی فینال به مصاف برنده رئال بتیس و بارسلونا خواهد رفت که قرار است این بازی امشب در ورزشگاه ملک فهد برگزار شود.

انتهای پیام/