آنچلوتی خانه وینیسیوس را در برزیل پسندید!

سرمربی رئال مادرید به دنبال خانه‌ای در برزیل است و به نظر می‌رسد که با فدراسیون فوتبال این کشور به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از اسپورت، فدراسیون فوتبال برزیل بعد از نتایج ناامید کننده‌ای که اخیرا کسب کرده است در تلاش است که برای نخستین بار در تاریخ خود با یک سرمربی خارجی قرارداد امضا کند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گزینه مورد علاقه برزیلی‌ها است و به نظر می‌رسد که توافق نهایی با این سرمربی باتجربه صورت گرفته است.

برنامه ورزشی الچرینگیتو در اسپانیا اعلام کرد که کارلو آنچلوتی به دنبال خانه در برزیل است و حتی  منزل وینیسیوس را هم دیده و آن را پسندیده است.

قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و ظاهرا این سرمربی بزرگ ایتالیایی از همین اکنون با فدراسیون فوتبال برزیل به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

برزیل در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است و در دیدار اخیر برابر آرژانتین هم در مارکانا شکست خورد تا در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد.

بحث حضور کارلو آنچلوتی در تیم ملی فوتبال برزیل مدت‌ها است که مطرح شده است. با این حال این سرمربی ایتالیایی بارها چنین چیزی را رد کرده است.

از دی زربی، ژوزه مورینیو،  ژابی آلونسو و زین الدین زیدان به عنوان گزینه‌های جایگزینی آنچلوتی در رئال مادرید یاد می‌شود.

انتهای پیام/