آنچلوتی: در برابر لاپورتا سکوت میکنم/تا ۲۰۲۴ با رئال هستم

سرمربی رئال مادرید به سخنان جنجالی اخیر رئیس باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد. او گفت که تیمش انگیزه زیادی قبل از بازی برابر چلسی دارد.

 به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از آس، رئال مادرید خود را آماده دیدار برگشت برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان  اروپا می کند. این بازی درحالی به میزبانی چلسی برگزار می شود که رئال در دیدار رفت با دو گل به پیروزی دست پیدا کرده است.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از بازی گفت: مثل همیشه ما سرشار از انگیزه و شور و هیجان هستیم. این چنین بازی هایی بسیار مهم هستند و باید بی نقص ظاهر شد. احتمال هر نتیجه ای وجود دارد و ما کاملا آماده هستیم.

او ادامه داد: در رئال مادرید باید همیشه آماده رقابت در لیگ قهرمانان اروپا بود. اگر راهی نیمه نهایی شویم، این نشان می دهد که ما خوب ظاهر شده ایم. لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین رقابت باشگاهی در جهان است و باید برای پیروزی در آن نهایت تلاش خود را کرد و بدون شک قهرمانی در آن ارزش بسیار زیادی دارد. ما خود را آمده دیدار برابر چلسی کرده ایم و امیدواریم مثل دیدار رفت به پیروزی دست پیدا کنیم و راهی دور بعد شویم.

آنچلوتی درباره سخنان جنجالی لاپورتا که رئال مادرید را متهم به استفاده از تصمیمات داوری کرد، گفت: من به این صحبت ها گوش نداده ام چرا که در هواپیما بودم و به همین خاطر پاسخی به لاپورتا نمی دهم. این موضوع ها را باید با تحقیق و قانون حل کرد و نباید هر کسی درباره آن نظر دهد.

او درباره آینده خود هم گفت: من بارها گفته ام که با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم و می خواهم به آن پایبند باشم.

آنچلوتی درباره تمدید قرارداد با تونی کروس گفت: او اسطوره باشگاه است و از نظر جسمی و عقلی در وضعیت خوبی است. کروس پیش از این هم گفت که رویای او بازنشستگی با پیراهن رئال مادرید است.

سرمربی رئال مادرید درباره این سوال که دوست دارد در نیمه نهایی با سیتی بازی کند یا بایرن مونیخ؟ گفت: ما برای رسیدن به نیمه نهایی نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و اگر تکلیف صعود ما به این مرحله قطعی شود به حریف بعدی فکر می کنیم. فعلا برای ما مهم نیست که با چه تیمی در نیمه نهایی بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/