آنچلوتی: دلم همراه با رم است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد رم با شکست دادن سویا قهرمان یورولیگ شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛   رئال مادرید در هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لالیگا با نتیجه دو بر یک برابر سویا به پیروزی دست پیدا کرد. هر دو گل رئال مادرید را در این بازی رودریگو به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: رودریگو امروز به عنوان مهاجم نوک درخشید و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد. فاکتورهایی که این بازیکن دارد به او کمک می‌کند تا در هر پست هجومی به میدان برود. او در توپ‌های هوایی تبحر ندارد اما به‌خوبی از موقعیت‌ها استفاده می‌کند.

سرمربی رئال مادرید درباره مخالفت رودریگو با تعویضش اظهار کرد: او گفت می‌خواهد ادامه بدهد. من در جواب گفتم که تو دوست داری باز هم گل بزنی اما من به دنبال تقویت خط دفاعی و گل‌نخوردن هستم و او به‌خوبی همکاری کرد تا ناچو جایگزینش شود. بازی‌کردن در چنین بازی‌هایی و انگیزه‌دادن به بازیکنان سخت است و به همین خاطر در بعضی از دقایق خوب ظاهر نشدیم.

او درباره جدایی مارکو آسنسیو گفت: چیزی درباره احتمال جدایی آسنسیو و ناچو نمی‌دانم. به‌زودی همه چیز مشخص می‌شود.‌ حتی فکر جدایی این دو بازیکن ناراحتم می‌کند. بعد از تصمیم آنها ما هم تدابیر لازم را خواهیم اندیشید.

آنچلوتی درباره تقابل رم و سویا در فینال لیگ‌ اروپا گفت: من برای مدیر سویا در فینال لیگ اروپا آرزوی موفقیت کردم. این در حالی است که مربی رم بوده‌ام و مورینیو دوست صمیمی‌ام است. قلب من بیشتر با رم است تا سویا. شاید آنها قهرمان این رقابت شوند.

انتهای پیام /