آنچلوتی: مشکل رئال را حل کردم

سرمربی رئال مادرید از پیروزی برابر مایورکا خوشحال است. او مدعی شد که مشکل تیمش در کارهای دفاعی برطرف شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگا در خانه از مایورکا پذیرایی کرد و توانست به لطف ضربه سر آنتونیو رودیگر  ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد و به صدرنشینی خود  ادامه دهد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که از کسب پیروزی و سه امتیاز در این بازی خوشحال هستیم. در بازی‌های اخیر توانسته‌ایم توانایی خود را روی توپ‌های ارسالی نشان دهیم و این بسیار مهم است. بازی امشب برابر مایورکا بسیار سخت بود چرا که آن‌ها بسیار منظم و هدفمند بازی کردند. هر چند که به پیروزی دست پیدا کردیم اما این بهترین بازی ما نبود و می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم.

او درباره گلزنی رودیگر گفت: انتظار گلزنی از او را داشتم. او از آسیب دیدگی های بازیکنان نهایت استفاده را برد و جایگاه خود را در ترکیب اصلی تضمین کرد. رودیگر بازیکن بسیار خوبی است و در اوج تمرکز است.

آنچلوتی درباره وینیسیوس گفت: با هم توافق کرده بودیم که بعد از بهبودی کامل به میدان رود.

سرمربی رئال مادرید درباره بلینگام گفت: انتظار گلزنی از او در هر بازی را ندارم. او باید به تلاش خود ادامه دهد. به نظرم در کل تیم ما در این بازی نیاز به کمی فعالیت و تلاش بیش‌تر داشت.

خط دفاعی رئال مادرید باوجود مصدومیت‌های زیادی که داشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و تنها ۱۱ گل دریافت کرده است.

آنچلوتی درباره نمایش خط دفاعی تیمش گفت: این آمار خوشحال کننده است. مشکلی را که در ابتدای فصل داشتیم برطرف کرده‌ایم. در دیدار برابر اتلتیکو مادرید احساس کردم که در کارهای دفاعی مشکل داریم اما نشان داده‌ایم که این مشکل را برطرف کرده‌ایم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره کسب عنوان قهرمانی در لالیگا گفت: هنوز زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم. رقابت برای قهرمانی باز است. ژیرونا بسیار خوب کار کرده است. ما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

او در پایان درباره کپا گفت: او در بازی بعدی به میدان خواهد رفت. درباره دروازه‌بان اصلی در سوپر جام اسپانیا هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام.

رئال مادرید با پیروزی که برابر مایورکا به دست آورد ۴۸ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند؛ این درحالی است که ژیرونا هم بعد از پیروزی ارزشمند برابر اتلتیکو مادرید با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کم‌تر در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام/