آنچلوتی : میدانیم که آسیب میبینیم اما باید مقابل چلسی پیروز شویم

همه می‌دانند که فردا بازی سختی خواهد بود. مهم نیست در بازی اول چه اتفاقی افتاد، ما می‌دانیم که ممکن است آسیب ببینیم پس باید بجنگیم و پیروز شویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: همه می‌دانند که فردا بازی سختی خواهد بود. مهم نیست در بازی اول چه اتفاقی افتاد، ما می‌دانیم که ممکن است آسیب ببینیم پس باید بجنگیم و پیروز شویم. ترکیب را انتخاب کردم، دوست دارم مثل بازی رفت بازی کنیم اما چلسی چیزهایی را تغییر خواهد داد و ما باید به شیوه‌ای متفاوت بازی کنیم.
وی افزود: خوشحالیم که در مرحله یک چهارم هستیم و خوشحالم از اینکه بازیکنانی در اختیار دارم که می‌دانند چگونه در این مسابقات بازی کنند. چمپیونزلیگ رقابت بسیار سختیه، رسیدن به فینال و قهرمانی در آن بشدت سخته، چیزی که در این رقابت‌ها خیلی مهمه تجربه و شخصیته. بنزما تمام چیزهایی که یک شماره ۹ باید داشته باشد را داراست. کریم همان چیزی است که فوتبال مدرن از شما می‌خواهد.
آنچلوتی در پایان گفت: کاسمیرو تجریه و کیفیت داره و بازیکن مهمی برای ماست. در سال ۲۰۱۸ و قبل از جام جهانی به این موضوع فکر کردم که مربی تیم ملی شوم. فوتبال باشگاهی را بیشتر دوست دارم و دوست ندارم تنها ۳ بار در سال کار کنم. این موضوع بدی نیست که ما به بنزما وابسته ایم، از این بابت خوشحالم!

بیشتر بخوانید:
آنچلوتی: حال رئال خوب است
آنچلوتی: حضور ام‌باپه و هالند روی بنزما تاثیر نمی‌گذارد
درس بزرگ آنچلوتی به مربیان ایرانی

انتهای پیام /