آیا تاج به کرونا مبتلا شده است؟

گفته می شود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال این روز ها با بیماری کرونا درگیر است و در بیمارستان بستری است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی تاج بعد از استعفا از فدراسیون فوتبال با خانواده به خارج از شکور سفر کرده بود و شنیده می شد وی به ایران بازگشته است اما برخی رسانه ها از بستری شدن او در بیمارستانی در آلمان خبردادند و نوشتند که مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال به بیماری کرونا مبتلا شده است.

درست زمانی که شائبه های قرارداد مهدی تاج با کی روش و بحث پاداش های اضافه بر قرارداد این بازیکن مطالبی منتشر شد و همه منتظر جواب فدراسیون سابق بودند مهدی تاجدرگیر بیماری شد هر چند که فدراسیون با انشتار نامه ای نشان داد که این ادعا صحت نداشته است .

فداکاری های تاج فراموش نشود

امیدواریم مهدی تاج اگر به دلیل بیماری کرونا بستری است هر چه سریعتر بهبود یابد به هر حال او در سالیان زیاد زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است. از حضور در تیم سپاهان و سازمان لیگ برتر فوتبال تا نایب رئیسی فدراسیون و ریاست در فوتبال و حضور چندین ساله در اوایل انقلاب در جبهه های جنگ علیه باطل….

رسانه هایی که در روز هیا اخیر به تاج هجمه وارد کردند باید یادشان بماند مهدی تاج از جانبازان ایران محسوب می شود و خدمات ارزنده وی در لج و لجبازی های فوتبال گم نشود.

انتهای پیام