آیا «فتح‌الله‌زاده» کارمند صداوسیما است؟!

هفته گذشته در قاب شبکه یک شاهد تصویر عجیبی بودیم و از زبان مسببان وضع فعلی استقلال درباره «حضور بازیکنان خارجی و هزینه‌های بالای تیم‌های لیگ برتری» اظهارات کارشناسانه می‌شنیدیم؛

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، هفته گذشته در قاب شبکه یک شاهد تصویر عجیبی بودیم و از زبان مسببان وضع فعلی استقلال درباره «حضور بازیکنان خارجی و هزینه‌های بالای تیم‌های لیگ برتری» اظهارات کارشناسانه می‌شنیدیم؛ نام امیرحسین فتحی، مدیرعامل اسبق که با پرونده کابوس‌وار استراماچونی گره خورده و گفتنی‌ها درمورد او گفته شده؛ اما صحبت اصلی با مدیرعامل فعلی آبی‌هاست که بار دیگر با حربه‌های خاص خودش سعی دارد فرار رو به جلو کند.

فتح‌الله‌زاده در برنامه «ورزش و مردم» از اعلام شماره حساب به هواداران صحبت کرد که باعث شگفتی همگان شد. سوال این است؛ اگر قرار باشد طلب استراماچونی با کمک دولت و هواداران پرداخت شود، اصلا چه نیازی به فتح‌الله‌زاده نامی است؟ مگر او قبل از بازگشت دوباره نمی‌دانست چنین پرونده‌ای در پیش است و قیمت دلار هم تخته‌گاز می‌رود؟

فتح‌الله‌زاده همان زمان هم که استراماچونی نیمکت استقلال را رها کرد، قصد داشت در نقش ناجی وارد شود و مربی محبوب را برگرداند ولی تیرش به سنگ خورد. او الان هم در شبکه‌های مختلف ظاهر می‌شود تا با اظهارات پوپولیستی و استفاده از اسم رمز «هوادار» محبوبیت خریداری کند؛ بیراه نیست اگر بگوییم فتح‌الله‌زاده از زمانی که برای n‌اُمین‌بار مدیرعامل استقلال شده، بیشتر از باشگاه در تلویزیون حضور داشته است!

انتهای پیام/