آیا فکری با بازگشت بازیکنان کلیدی‌ استقلال تغییر سیستم می‌دهد؟

استقلال باید در چهار بازی آینده اش برابر گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، پرسپولیس و تراکتور به میدان برود و کسب حداکثر امتیازات در این 4بازی بدون شک هدف اصلی محمود فکری سرمربی آبی هاست.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه
 ، آبی های پایتخت در 7 بازی گذشته خود به دلیل مصدومیت های پشت سر هم بازیکنان شرایط دشواری را تجربه کردند و محرومیت انضباطی فرشید اسماعیلی هم به این ماجرا اضافه شد اما کادرفنی استقلال سعی کرد با بازیکنانی که در اختیار دارد مناسب ترین سیستم و ترکیب را انتخاب کند.
حالا با بازگشت بازیکنانی همچون شیخ دیاباته، عارف غلامی و سیاوش یزدانی به شرایط بازی اصلا بعید نیست فکری بازهم سیستم تیمش را تغییر بدهد و سیستمی هجومی و مورد پسند هواداران را استفاده کند.
به نظر می رسد فکری در بازی با گل گهر هم که دیاباته، اسماعیلی، غلامی و یزادنی را در اختیار دارد، دست به تغییر بزند و حتی از سیستم 2-5-3 استفاده کند که در دوره حضور آندره آستراماچونی در استقلال استفاده می شد و هواداران از این سیستم بسیار رضایت داشتند.
گفتنی است محمد نادری و داریوش شجاعیان که در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کنند بازی با گل گهر را از دست می دهند و احتمالا آنها هم برای بازی با آلومینیوم اراک آماده می شوند و فکری می تواند بالاخره با تمام نفراتش به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام/