ابراز علاقه قلعه نویی برای همکاری با افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی

امیر قلعه نویی در برنامه فوتبال برتر از ابراز علاقه خود برای همکاری با افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی خبر داد. مربی ای که خود قبلا عهده دار هدایت تیم ملی بود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ بعد از اعلام سرمربی تیم ملی مبنی بر بخدمت گیری افشین قطبی احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره صحبت کرد و گفت: انتخاب کادرفنی با سرمربی است. در هیچ کدام از تیم های ملی که طرف قرارداد ما هستند، در بخش کادرفنی دخالت نمی‌کنیم و نظر نمی‌دهیم. دیشب ایشان آقای قطبی را درخواست دادند و حالا ایشان رسما و کتبا اعلام کنند تا فراینده مذاکره برای حضور و عقد قرارداد آقای قطبی، بررسی می‌شود.

در صورتی که این درخواست انجام شد و افشین قطبی هم پذیرش در کادر فنی تیم ملی را قبول کند،  او به احتمال قوی در کادر فنی تیم ملی جانشین حمید مطهری خواهد شد، به این خاطر که سرمربی سابق تیم نساجی با پیشنهاداتی از سوی تیم های لیگ برتری مواجه شده است و ممکن است به زودی به یکی از این تیم ها پاسخ مثبت دهد. در این صورت از کادر فنی تیم ملی جدا می شود تا جا برای عضو جدید کادر فنی تیم ملی باز شود.

تیم ملی در فروردین ماه پیش رو باید در فیفا دی به میدان بیاید و این اولین فرصت برای حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم امیر قلعه نویی خواهد بود.

انتهای پیام/