ابراز علاقه مدیرعامل زنیت به تاریخ ایران و اصفهان

این بازی دوستانه بخشی از همکاری‌های ما را شامل می‌شود و برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف از جمله بازی در رده‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی لحظه،  محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن خوشامدگویی به «الکساندر مدودف» مدیرعامل باشگاه زنیت، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری بیشتر دو باشگاه در زمینه‌های مختلف فوتبال پایه، اسپورت مارکتینگ و مسائل مربوط به زیر ساخت‌ها است.
.
مدیرعامل زنیت نیز گفت: این بازی دوستانه بخشی از همکاری‌های ما را شامل می‌شود و برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف از جمله بازی در رده‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان خواهیم داشت. در واقع ما علاوه بر بازی دوستانه تمدید تفاهم نامه همکاری های دو باشگاه را برای 2 سال خواهیم داشت تا همکاری‌های بیشتری بین ایران و روسیه و به ویژه باشگاه سپاهان صورت گیرد.

مدودف در خصوص زمان بسیار کوتاه اقامت در اصفهان گفت: در مرتبه قبل فرصت بیشتری داشتیم و اماکن دیدنی و معماری تاریخی اصفهان را مشاهده کردیم و باز هم دوست داشتیم که زمان بیشتری برای آشنایی با فرهنگ، تاریخ و معماری ایرانی و اصفهان داشته باشیم.

انتهای پیام/