ابراهیمی: دستیاران اسکوچیچ نقطه قوت او هستند

تیم ملی فوتبال ایران در شرایط کنونی وضعیت مناسبی دارد اما اینکه صعود آن با اما و اگر روبرو شده یک داستان متفاوت است که به مدیران گذشته بازخواهد گشت

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من اسکوچیچ را زرنگ و باهوش می‌دانم. مربی بزرگی نیست اما شیوه انتخاب دستیاران او موجب شده تا وی بتواند راحت تر از دیگران کار کندتیم ملی ایران ستاره‌های خیلی خوبی دارد و این موجب خواهد شد ما امیدوار به صعود باشیم. امیدوارم اتفاق خوبی در منامه رخ دهد. من مدیران قبلی را مقصر این نتایج می‌دانم زیرا بازیکنان ما فوتبالیست‌های خوبی هستند و اکنون در سطح جهان شناخته شده به شمار می‌روند.

وی افزود: آزمون و طارمی اکنون بهترین‌های ایران هستند و تیم شاکله خوبی دارد اما هر بازی یک شرایط خاص است و باید از فرصت ها نهایت استفاده را کرد. تیم ایران شرایط سختی در جدول دارد و لغزش موجب خواهد شد تا این تیم با جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وداع زودهنگامی داشته باشد. استقلال و سپاهان در این مدت هم مدعی بودند اما پرسپولیس با برانکو ایوانکویچ و کالدرون شاکله تیمی را حفظ کرد و اکنون نیز یحیی گل محمدی با دستیارانش نتایج درخشانی کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید:
زمان تزریق واکنس لژیونرهای تیم ملی فوتبال ایران
جزیره کیش آماده میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران
معرفی سرمربی جدید رقیب تیم ملی فوتبال ایران

انتهای پیام /