ابراهیم تقی پور : فیفادی ممکن است بلای جان استقلال شود

معمولاً هر زمان در مسابقات لیگ وقفه ای بوجود می آید این موضوع بیشتر به ضرر تیم های بالای جدولی تمام می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم تقی پور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: معمولاً هر زمان در مسابقات لیگ وقفه ای بوجود می آید این موضوع بیشتر به ضرر تیم های بالای جدولی تمام می شود. معمولاً تیم‌های بالای جدولی که روی دور برد بودند پس از یک وقفه طولانی دچار افت می شوند و برعکس این شرایط برای تیم‌های دیگر لیگ که نتایج ضعیف گرفتند نتیجه معکوس دارد.

وی افزود: قطعاً نساجی مازندران که در بازی آخر مقابل صنعت نفت شکست خورده در این مدت با پوشش نقاط ضعفش و انگیزه زیادی که دارد سعی دارد تا سه امتیاز از دست داده در هفته چهارم را تلافی کند. از طرفی استقلال هم در بازی با فجر در دقیقه ۹۵ گل مساوی را خورد و با شرایط نامطلوبی به تعطیلات رسید اما جایگاهش در صدر جدول ممکن است باعث فریب بازیکنان و کادر فنی این تیم شود.

تقی پور در پایان گفت: قطعا استقلال روز سختی را مقابل نساجی در پیش خواهد داشت. گرچه تنها مشکلی که می‌توان برای نساجی در این بازی پیش بینی کرد غیبت ساکت الهامی لب خط است. الهامی سرمربی است که به خوبی می‌داند تیمش را کنار خط چطور به جلو فرابخواند. با این همه معتقدم استقلال باید با تمام هوش و حواس و تمرکزش در این بازی به میدان برود وگرنه ممکن است نتیجه ای برایش رقم بخورد که انتظارش را ندارد.

بیشتر بخوانید:
رسانه برزیلی: استقلال از جذب ستاره سری‌ B دست بردار نیست
کریم اسلامی: دوست دارم دوباره به استقلال گل بزنم
صادق درودگر: قرار است کارگزار تیم استقلال سه شرکت برای تبلیغات محیطی معرفی کند

انتهای پیام /