ابراهیم شکوری:هیچ ابلاغیه یا نامه‌ای از سوی فدراسیون یا شرکت شستا برای سند باشگاه پرسپولیس دریافت نکردیم

نشست خبری سخنگوی باشگاه پرسپولیس به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خود که در صفحه مجازی این باشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ما در سال جدید عازم شهر گوا بودیم و با توجه به شرایط خاص این شهر، دچار چالش‌هایی شدیم. ۲۱ روزی که در کشور هند و شرایط کرونایی این کشور حضور داشتیم، باعث شد با چالش‌هایی روبرو شویم اما با دعای هواداران و حمایت آن‌ها و دوستانمان در باشگاه پرسپولیس، با ۵ پیروزی، صعود مقتدرانه‌ای داشتیم که نشان داد باشگاه با بازیکنان و کادر فنی خوبش به دنبال قهرمانی آسیاست و صعود از این گروه سخت نشان داد که ما عزممان را برای این مهم جزم کرده‌ایم.

وی افزود: در مورد نقل و انتقالات باید بگویم هم به صورت مکتوب و هم شفاهی با بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود ارتباط برقرار کردیم تا آنها به باشگاه مراجعه کنند و مذاکره کنیم و طبق صحبت‌های شفاهی که با بازیکنان داشتیم در طول اردوی هند می‌گویم باشگاه پرسپولیس می‌خواهد تمام بازیکنانش را حفظ کند و منتظر بازیکنان هستیم که بیایند برای تمدید. بازیکنان ما بازیکنان فینالیست آسیا هستند که جزو مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستیم و اینکه پیشنهاد داشته باشند طبیعی است و رقم‌های نجومی به آنها پیشنهاد می‌شود ولی امیدواریم بازیکنان با توجه به علاقه به تیم و هواداران تمدید کنند.

شکوری گفت:باشگاه پرسپولیس از ماه ها قبل به این فکر افتاد و موفق شد با سیامک نعمتی و مهدی عبدی تمدید کند. سعی کردیم دیگر بازیکنان را نیز به باشگاه دعوت کنیم تا مذاکره لازم برای تمدید قرارداد با آنها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس تمام سعی خود را می کند تا همه بازیکنان را بر اساس اعلام سرمربی تیم حفظ کند اما باید بدانید که برخی بازیکنان ما پیشنهاد ۵۰-۴۰ میلیاردی دارند که کار تمدید را سخت خواهد کرد.

شکوری اضافه کرد: تلاش می کنیم تا بازیکنان عاشق پرسپولیس را حفظ کنیم و از این افتخارآفرین‌ها و تعصب آنها باز هم سود ببریم.

ابراهیم شکوری سخنگوی سرخپوشان گفت: همه می‌دانیم در برنامه‌ریزی لیگ در حق پرسپولیس اجحاف شده ولی از هواداران می‌خواهیم انرژی مثبت بفرستند.

معاون پرسپولیس در مورد شایعه مذاکره برای بازگشت خلیل زاده گفت: به دلیل حضور ما و الریان در یک هتل این شایعه مطرح شد ولی ما در هتل کاملا قرنطینه بودیم و امکان برقراری ارتباط با بازیکنان حریف نداشتیم و این را هم بگویم هیچ بحثی تا این لحظه برای بازگشت خلیل زاده به پرسپولیس مطرح نشده است.

معاون پرسپولیس در مورد نپذیرفتن دعوت باشگاه از سوی بازیکنانی که قراردادشان تمام شده گفت: این صحت ندارد و بازیکنان ما فکر می‌کنم طبق شواهدی که دارم ابراز تمایل کردند که در باشگاه حاضر شوند و تمدید کنند ولی خب موارد مالی وجود دارد که باید واقع بین باشیم. برخی بازیکنان ما فیکس تیم ملی هستند و پیشنهادات بالایی دارند. همه تلاش ما حفظ بازیکنان است ولی هواداران بدانند ما تلاشمان را می‌کنیم و یک سری هم با شایعاتی که مطرح می‌شود سنگ می‌اندازند ولی بازیکنان ابراز تمایل کردند تا برای مذاکره در باشگاه حاضر شوند و باید دید چه خواهد شد.

وی در مورد وضعیت کنعانی زادگان هم گفت: حسین کنعانی زادگان ابراز تمایل کرده که با باشگاه وارد مذاکره شود ولی پیشنهاد مالی سنگینی به او رسیده و باید اجازه دهیم فکر کنند و تصمیم بگیرند و مطمئن هستیم با توجه به شرایط باشگاه بهترین تصمیم را بگیرند.

انتهای پیام/