ابهام روز | ورود زنان به ورزشگاه؛ این بار هم صوری و گزینشی یا آزاد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال ایران سرانجام اولین تجربه بین المللی و جدی خود را با مربیگری مارک ویلموتس پشت سر گذاشت و توانست در یک دیدار کاملا برتر و البته هماهنگ با حساب دو بر صفر از سد هنگ کنگ در زمین این تیم به پیروزی برسد.

در این مسابقه سردار آزمون و کریم انصاری فرد دو مهاجم سفیدپوشان ایران موفق به گلزنی شدند تا بعد از گذشت مدت ها و تغییر کادر فنی، مهاجمان به نقش اصلی خود یعنی گلزنی بازگردنند.

در این مسابقه که با پیروزی شاگردان ویلموتس همراه بود تحت تاثیر درگذشت سحر خدایاری برگزار شد و کریم انصاری فرد نیز بعد از گلزنی خوشحالی پس از گل انجام نداد.

اخیرا و بعد از این دیدار مقامات فیفا تاکید کردند که دیدار دوم تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی باید با حضور زنان برگزار شود و امکان خرید بلیت نیز باید برای انها به صورت مجزا از سایت بلیت فروشی فراهم شده باشد.

خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از سخنگویان فیفا اعلام کرد که:

فدراسیون جهانی فوتبال انتظار دارد در جریان دیدار تیم ملی ایران و کامبوج در جریان رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2020 که تا کمتر از یک ماه دیگر در ایران برگزار می‌شود شاهد حضور زنان ایرانی در ورزشگاه برای تماشای این بازی باشد.

بر اساس این خبر

مسئولین فیفا پیش از آن زمان یعنی روز 10 اکتبر یا 18 مهر برای بررسی تمهیدات اندیشیده شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران به این منظور به این کشور سفر خواهند کرد.

خبرنگار: سپهر خرمی