اتفاقات تکان‌دهنده در رختکن پدیده؛ درگیری تا سرحد قمه‌کِشی!

این حرکت عجیب بازیکن مذکور از سوی مربی تیم بی‌جواب نمی‌ماند و درگیری لفظی بین ۲ نفر شدت می‌گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از بازیکنان باتجربه پدیده که جزو بزرگان تیم هم به حساب می‌آید و در دیدار آخر برای تیم خود به میدان نرفته بود بعد از پایان بازی و در رختکن و جلوی چشم کادرفنی و بازیکنان به یکی از مربیان ناسزا می‌گوید. این حرکت عجیب بازیکن مذکور از سوی مربی تیم بی‌جواب نمی‌ماند و درگیری لفظی بین ۲ نفر شدت می‌گیرد.

در این اثنا یکی دیگر از بازیکنان قدیمی تیم در حمایت از مربی، با آن بازیکن وارد درگیری می‌شود. یک درگیری کلامی شدید که به یک درگیری فیزیکی شدیدتر منجر می‌شود. بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم برای جدا کردن ۲ بازیکن خود وارد کارزار شدند و البته تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا از بیرون کسی دخالت نکند و همه چیز پشت درب‌های بسته فیصله پیدا کند اما نشد.

بازیکنی که درگیری را آغاز کرده بود، به شدت عصبانی بود و رختکن را ترک کرد تا جواب بی‌احترامی بازیکن دیگر را با قمه بدهد. دخالت مربیان تیم و بازیکنان اما بعد از چند دقیقه باعث شد تا غائله خاتمه پیدا کند و بازیکن مورد نظر با قمه به سراغ دیگر بازیکن تیم که دست بر قضا رقیبش هم هست نرود.

مدت هاست چند دستگی بین بازیکنان پدیده به وجود آمده و کادرفنی، سرپرستی و مدیریتی باشگاه هم نه تنها نسبت به این قضیه حساس نبوده بلکه در برخی اوقات به آن دامن زده است. این چند دستگی و عدم اتحاد کاملا در نتایج تیم هم اثرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید:
مربی پدیده: من به شما قول می‌دهم که تیم شرایط بهتری پیدا کند
نتیجه و خلاصه بازی پیکان – پدیده+فیلم
دردسرهای پیکان برابر پدیده در هفته دوازدهم

انتهای پیام /