اسپانیا 2 – انگلستان 3 : رحیم استرلینگ در یک پیروزی خیره کننده 2 بار دروازه را گشود

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از سایت اسکای اسپورت:

در بازی دیشب اسپانیا – انگلستان که در ورزشگاه بنیتو ویلامارین در سویل اسپانیا برگزار شد، رحیم استرلینگ موفق شد با دو گل یک رکورد به یاد ماندنی در لیگ ملتهای اروپا را برای خود به ثبت برساند.

استرلینگ در دقیقه 16 با پاس رشفورد انگلستان را به گل رساند و پیش انداخت و مجددا 7 دقیقه پیش از اتمام نیمه اول، گل دوم خود را نیز با پاس کین به ثمر رساند. مابین دو گل استرلینگ، مارکوس رشفورد فوروارد منچستر یونایتد که فرصتهای گلزنی خود در بازی با کرواسی را از دست داده بود گل دیگری را با پاس زیبای کین وارد دروازه اسپانیا کرد.

اسپانیا توانست در دقیقه 57 یکی از گلها را  توسط پاکو الکاسر جبران کند و سرخیو راموس نیز در آخرین فرصت مسابقه گل دیگری را برای تیمش به ثمر رساند. غیر از این دو گل، جدی ترین خطری که دروازه انگلستان را تهدید کرد ضربه پیکفورد در دقیقه 63 بازی بود که با تکل به موقع دروازه بان انگلستان، اسپانیا را ناکام گذاشت.

در نهایت این نمایش دفاعی و باثبات انگلستان بود که پیروزی مقابل اسپانیا را برای اولین بار از سال 1987 در کشور اسپانیا برای این تیم به ارمغان آورد. آخرین بار گری لینکر موفق شده بود با به ثمر رساندن هر 4 گل، انگلستان را به پیروزی 4 – 2 در مقابل اسپانیا برساند.

انگلستان پیش از اتمام مسابقات لیگ ملتها در 18 نوامبر میزبان تیم آمریکا خواهد بود و اسپانیا نیز برای انجام آخرین مسابقه گروه خود در 15 نوامبر به کرواسی سفر خواهد کرد

 

مترجم : نسرین صحیحی