اتفاق عجیب در مورد دیدار ایران و عراق؛ زمین بازی تغییر کرد!

در حالی که در ابتدا، ورزشگاه خلیفه بحرین به عنوان میزبان بازی ایران و عراق در هفته پایانی این مسابقات انتخاب شده بود، اکنون قرار است این بازی در ورزشگاه المحرق برگزار شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  حدود یک ماه قبل، زمان و مکان رسمی دیدارهای انتخابی جام جهانی قطر در گروه C قاره آسیا در بحرین اعلام شد و تیم‌ملی ایران هم برنامه خود را دانست اما با شروع مسابقات، زمین بازی ایران و عراق عوض شده که این موضوع کاملا به ضرر ایران تمام شده است.

در حالی که در ابتدا، ورزشگاه خلیفه بحرین به عنوان میزبان بازی ایران و عراق در هفته پایانی این مسابقات انتخاب شده بود، اکنون قرار است این بازی در ورزشگاه المحرق برگزار شود. اگر چه ورزشگاه بن خلیفه بهترین ورزشگاه بحرین نیست اما عجیب است که این تغییر زمین، به طور نامحسوس انجام شده است.

در حال حاضر صفحه رسمی فیفا، ورزشگاه خلیفه را به عنوان میزبان این مسابقه معرفی کرده و تغییرات جدید لحاظ نشده است. این تغییر را می‌توان در صفحه رسمی AFC جست و جو کرد که یک ماه قبل ورزشگاه خلیفه را به عنوان میزبان معرفی کرده بود اما در حال حاضر خبری از برگزاری بازی در زمین مستهلک المحرق میدهد.

بیشتر بخوانید:
قاسم پور: تیم ملی فوتبال ایران کارهای به مراتب سخت‌تر هم انجام داده‌
رکورد ویژه تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در منامه به یک شرط برگزار می شود

انتهای پیام /