اتفاق عجیب در پرونده بازیکن آکادمی کیا/ مظنون در تست DNA شرکت نکرد

سرپرست تیم نوجوانان پیکان گفت: قرار بود محمدرضا و محمد صدرا طاهر اسمعیل همراه با پدر خانواده تست DNA بدهند اما فردی که خودش را محمدرضا معرفی کرده و هویت وی مورد اعتراض ما است، در این تست شرکت نکرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران مدتی قبل با تایید صغر سنی بازیکنی به نام محمد صدرا طاهر اسمعیل (استفاده برادر بزرگتر ازشناسنامه برادر کوچکتر) ، امتیازات تیم آکادمی کیا در بازی‌های رو در رو مقابل شاکیان پرونده این بازیکن را کسر کرد تا قهرمانی این تیم در رده نوجوانان پس گرفته شده و تیم استقلال به عنوان قهرمان معرفی شود.

پس از بررسی مجدد پرونده این بازیکن در کمیته استیناف هیات فوتبال تهران، این کمیته با درخواست شاکیان دستور داد از محمد صدرا طاهر اسمعیل و همچنین فردی که شناسنامه‌ای به نام محمدرضا طاهر اسمعیل دارد(برادر کوچک‌تر) تست DNA گرفته شود تا هویت و نسبت خانوادگی این نفرات مشخص شود.

مجید آزادی، سرپرست تیم نوجوانان پیکان ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: قرار بود امروز سه نفر یعنی محمدرضا و محمد صدرا طاهر اسمعیل همراه با پدر خانواده تست DNA بدهند اما فردی که خودش را محمدرضا معرفی کرده و هویت وی مورد اعتراض ما است، در این تست شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید:
سن بازیکن آکادمی کیا تأیید شد؛ قهرمانی به استقلال رسید!
استقلال قهرمان شد؛ تخلف آکادمی کیا مسجل شد
فوتبال پایه همچنان منتظر رای پرونده جنجالی/ صلاحیت بازیکن کیا در آزمایش جدید تایید نشد

انتهای پیام/