اتهام قتل به همسر ستاره پیشین لیگ برتر

همسر کویین فیلیپس که یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی انگلیس و ساندرلند و مچنین آقای گل 2000لیگ برتر بوده به اتهام قتل تحت بازجویی قرار گرفت .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کوین فلیپس را شاید به خاطر نداشته باشید. بازیکن سابق ساندرلند و لسترسیتی و عضو تیم ملی انگلیس که در زمان مربیگری اسون گوران اریکسون در اردوها حضور داشت اخیراً به خاطر همسرش به دردسر افتاده است. فلیپس ۴۶ ساله وارد ماجرای جنایی شده که همسرش متهم ردیف اول آن است.

جریان قتل از این قرار است

داستان از این قرار است که شنبه شب در یک خانه مهمانی برگزار شده بود که جولی همسر کوین فلیپس هم در آن حضور داشته بود. مهمانی‌ای که چند ‌فرد غریبه آنجا بود و پس از اتفاقات مبهمی که رخ داد، یک جوان به ضرب چاقو مجروح و به بیمارستان انتقال داده می‌شود. مجروح جوان ۲۰ ساله‌ای است که در بیمارستان حضور دارد و شرایطش نیز وخیم گزارش شده است. حالا افرادی که در آن مهمانی بودند یک به یک مورد بازخواست قرار گرفته‌اند که از قضا یکی از آنها جولی همسر کوین است.

جولی که ۴۹ سال دارد و ۳ سال هم از فلیپس بزرگتر است حالا توسط پلیس به داشتن رابطه و همچنین درگیری با یکی از افراد آن مهمانی متهم است. اتهامی که کوین آن را رد می‌کند. او مدعی شده همسرش به منزل مادرش رفته بوده و اصلاً در آن مهمانی حضور نداشته است.

اگر چه جولی و فیلیپس هر گونه اتهام را رد کرده اند اما پلیس تا روشن شدن ما جرا تحقیقات را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/