احتمال تغییر نتیجه یک مسابقه و ابقای یک تیم!

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی هفته آینده آرای خود را در خصوص اتفاقات یک مسابقه از رقابت‌های لیگ دسته سوم را صادر خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گویا اتفاقات عجیب و غریب در لیگ‌های پایین‌تر تمامی ندارد و باید همه ساله شاهد روی دادن چنین اتفاقات عجیب و تلخ در پایین ترین سطح از فوتبال کشور باشیم.
پس از اتفاقات تلخ هفته پایانی گروه دوم لیگ دسته دوم و بدست آمدن نتایج عجیب و غریب کمیته اخلاق با دستور عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به این مسئله ورود کرده و با ملغی اعلام کردن نتایج و مسابقات سه دیدار تیم‌های مدعی بررسی‌ اتفاقات این سه دیدار را به کارشناسان سپرد تا آنها نظر نهایی خود را در این خصوص بدهند.
بررسی‌های کارشناسان کمیته اخلاق انجام عمل تبانی در دیدارهای هفته پایانی گروه دوم لیگ دسته دوم را تایید و تیم‌ها و اشخاص خاطی با سنگین ترین احکام انضباطی نقره داغ شدند.
حال پس از این فاجعه فوتبالی در کشور شنیده می شود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با درخواست امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته سوم و کمیته مسابقات سازمان لیگ به مسئله نتیجه مشکوک یک مسابقه از دور نخست رقابت های فصل گذشته لیگ سه ورود کرده و پس از درخواست ارائه مستندات از سوی سازمان لیگ پرونده این دیدار را نیز به جهت بررسی‌های بیشتر به کارشناسان ارجاع داده است.
قرار است رای نهایی این پرونده طی هفته های آینده به صورت رسمی اعلام شود.
در صورتیکه عمل تبانی در این دیدار توسط کمیته اخلاق محرز دانسته شود تیم برنده با تعداد گل‌های بالا سقوط و تیم دیگر به جای این تیم در مرحله نخست ابقاء خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
توضیحات رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره آرای محرمانه
پیگیری محرومیت سرمربی استقلال در کمیته اخلاق

انتهای پیام /