احتمال جدایی رونالدو از منچستر یونایتد

کریستیانو رونالدو پس از انتصاب اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، این تیم را ترک می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کریستیانو رونالدو ممکن است برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود از منچستریونایتد جدا شود.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک است و شایعات زیادی در مورد اینکه چه کسی به کجا نقل مکان می‌کند، وجود دارد.

به گزارش دیلی استار، از اریک تن هاگ سرمربی فعلی آژاکس به عنوان سرمربی بعدی منچستریونایتد صحبت می‌شود. اکنون مشخص شده است که کریستیانو رونالدو بخشی از برنامه‌های این مربی هلندی نیست.

سرمربی آژاکس برای امضای قرارداد و تبدیل شدن به سرمربی بعدی اولدترافورد با یونایتد‌ها به توافق اصولی دست یافت. یکی از اولین تصمیمات او این بود که با جدایی رونالدو بازیکن مورد علاقه هواداران یونایتد موافقت کرده است. تن هاگ احساس می‌کند که رونالدو مناسب ساختار بازی او نیست.

ستاره ۳۷ ساله پرتغالی تابستان گذشته با قراردادی ۱۵ میلیون یورویی، از یوونتوس به یونایتد بازگشت. با وجود این که او در بازگشت خود ۱۸ گل به ثمر رسانده نتوانسته است تیم را به کورس قهرمانی و کسب جام برگرداند.

در واقع، رونالدو در ۱۳ بازی گذشته خود تنها ۴ گل به ثمر رساند و گفته می‌شود به طور فزاینده‌ای از بازگشت به منچستر پشیمان شده است.

قرارداد رونالدو امکان تمدید یک ساله دارد با این حال، این تصمیم خارج از اختیار کریس است و تن هاگ قصد دارد در اولین تابستان خود بر روی صندلی داغ اولدترافورد دست به تغییرات فراوانی بزند.

بیشتر بخوانید:

رونالدو هدیه ای عجیب برای هوادار اورتونی خرید + عکس
اگر رونالدو فردی عادی بود، توسط پلیس دستگیر می‌شد
قطع همکاری تا تحریم احتمالی یونیسف در انتظار رونالدو

انتهای پیام/