احتمال حضور گزینه خارجی روی نیمکت تیم ملی هندبال

فدراسيون نشين ها به دنبال گزينه های مختلفی براي هدايت تيم ملی هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تيم ملی هندبال كشورمان اين روزها وضعيت نامشخصی دارد و پس از جلسه فنی كه هفته گذشته به ميزبانی فدراسيون هندبال و با حضور كميته فنی برگزار شد، سرانجام تصميم بر آن شد تا با عليرضا حبيبی سرمربی ايرانی تيم ملی هندبال كه هدايت ملی پوشان را در دو تورنومنت انتخابی المپيک و مسابقات قهرمانی آسيا و انتخابيه جهان بر عهده داشت، قطع همكاری صورت بگيرد و حالا فدراسيون نشين ها به دنبال گزينه های مختلفی برای هدايت تيم ملی هستند.

عليرضا پاكدل رئيس فدراسيون هندبال، حضور گزينه خارجی بر نيمكت تيم ملی را محتمل دانسته است، اما بايد اين موضوع را درنظر داشت كه پيش از اين كه حبيبی سرمربی تيم ملی شود، عنوان شده بود كه اگر قرار است ما با صرف هزينه دلاری و يورويی مربی درجه دو و درجه سه خارجی استفاده كنيم، بهتر است از مربيان داخلی مان كه هم سطح آن ها يا حتی بالاتر از آن ها هستند نهايت استفاده را ببريم.

اما حالا با توجه به اين كه هندبال اوضاع مالی خوبی ندارد بعيد است كه يك مربی سطح اول خارجی مسئول هدايت تيم ملی شود و احتمال آن وجود دارد كه دوباره گزينه بعدی تيم هندبال يك ايرانی باشد. البته بايد منتظر ماند و ديد كه سرانجام فدراسيون هندبال چه تصميمی می گيرد.

انتهای پیام/