احتمال محرومیت قاسم‌پور و تیم کشتی ایران از قهرمانی جهانی

کامران قاسم‌پور با پیروزی در مبارزه حساس، جواز حضور در مسابقات جهانی آلبانی را به دست آورد، اما به دلیل مشکلات ویزا و روابط سیاسی، حضور کشتی‌گیران ایرانی در این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛کامران قاسم‌پور، که سال گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقات جهانی شرکت کند و شانس کسب سومین مدال طلا در وزن ۹۲ کیلوگرم را از دست داد، این بار با سلامت کامل به مسابقات جهانی آلبانی راه یافت. قاسم‌پور با پیروزی در مبارزه حساس مقابل امیرحسین فیروزپور، قهرمان چهار دوره مسابقات جهانی جوانان، موفق به کسب جواز حضور در تیم ملی شد.

در عین حال، رضا مومنی در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز جایگاه خود را در ترکیب ایران تثبیت کردند.

با این حال، به گزارش سایت ورلدرستلینگ نیوز روسیه، حضور کشتی‌گیران ایرانی در آلبانی به دلیل روابط ضعیف سیاسی بین دو کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ممکن است آنها با مشکل ویزا مواجه شوند. سال گذشته نیز به دلیل همین مشکلات، کشتی‌گیران ایرانی نتوانستند در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال که در تیرانا برگزار شد، شرکت کنند.