احتمال مشکل‌ساز شدن طلب رادوشوویچ چگونه برای پرسپولیس

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص پرداخت بدهی‌های خارجی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ امیرعلی حسینی درمورد روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: مدیریت و ارکان باشگاه برای دریافت این مجوز شبانه‌روزی کار کردند. جلسات مستمر ما از ۲ فروردین شروع شد زیرا باید برخی بدهی‌ها که تا آن زمان صد در صدی شده بود، پرداخت می‌کردیم. در فرصت کمی باید بدهی‌های میلیاردی را تسویه می‌کردیم و با کمک شخص درویش و سایر ارکان باشگاه، این مجوز را کسب کردیم.

وی درمورد سخت‌تر شدن شرایط کسب مجوز حرفه‌ای در فصل آینده توضیح داد: ۱۰ سال است روند صدور مجوز حرفه‌ای آغاز شده است. شاید زمانی وجود رادیو در یک ماشین، آپشن خیلی بزرگی بود اما الان یک امر بدیهی است. برخی معیارهای C درمورد مجوز حرفه‌ای در سال‌های گذشته اکنون به معیار B تبدیل شده است مثل تیم بانوان که قطعا در سال‌های آینده جزو معیارهای A و اجباری خواهد شد. فدراسیون فوتبال پیش‌بینی‌های لازم را در این مورد انجام می‌دهد.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه با وجود دریافت مجوز به دلیل رعایت نکردن برخی معیارهای B این باشگاه جریمه شد، گفت: معیارهای کسب مجوز A،B،C هستند. اگر باشگاهی معیارهای A نداشته باشد مجوزش ابطال می‌شود. نداشتن معیارهای B سبب جریمه باشگاه خواهد شد اما نداشتن معیارهای C اختیاری است و ایرادی ندارد. البته بهتر است داشته باشید. ما هم حدود ۱۵ میلیون به خاطر نداشتن معیارهای B جریمه شدیم.

حسینی درمورد بازدید از ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا میزبانی در این ورزشگاه باید سیستم VAR موجود باشد، گفت: هنوز در مورد لزوم تجهیز به VAR صحبتی نشده است‌. از استادیوم بازدید میدانی داشتیم. بحث تبلیغات، نحوه بلیت فروشی … و در کل برای برگزاری مسابقات صحبت شد. ورزشگاه آزادی آماده است تا تکمیلش صد در صد شود. اگر هم نشود درست خواهند کرد. در آن حالت ظرفیت کمتر خواهد شد و ظرفیت بلیت فروشی پایین می‌آید اما درکل این اقدامات به سود ورزشگاه و فوتبال کشور است.

وی درمورد وضعیت پرسپولیس برای پرداخت طلب پریرا و دیاباته گفت: با پریرا توافق کرده و قراردادش را اقاله کردیم. برای فصل جدید به او بدهی نداریم. برای طلب دیاباته نیز از او وقت گرفته‌ایم. قسط سوم طلب رادووشویچ را نیز به دلیل تحریم‌ها نتوانستیم یک جا پرداخت کنیم و در چهار قسط پرداخت کردیم. خودش پرداخت ۳ قسط را تایید کرده اما گفته قسمت چهارم هنوز به دستش نرسیده است‌ . جوابیه نامه‌اش را داده‌، رسیدهای پرداخت هر چهار قسط و صورت حساب بانک ایتالیایی که از حساب ما کسر شده را ارائه کردیم. مشکل خاصی نیست مگر اینکه ثابت کند پولش را در زمان مقرر پرداخت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/