احمدرضا عابدزاده: امیر باید به یکی از بهترین‌های دنیا تبدیل شود/ دوست دارم پسرم را در دروازه رئال‌مادرید ببینم

احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیر باید به یکی از بهترین‌های دنیا تبدیل شود. دوست دارم پسرم را در دروازه رئال‌مادرید ببینم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمدرضا عابدزاده گفت:درقبال امیر پنجشنبه‌شب به آرزوی خود رسیدم و امیدوارم که بازهم این اتفاق‌های خوب ادامه داشته باشد و امیر روزبه‌روز پیشرفت کند و قانع به همین صعود نباشد. او تازه اول راه قرار دارد و باید بیشتر از امروز و جایی که قرار گرفته، درخشش خود را ادامه داده و به یکی از بهترین‌های دنیا تبدیل شود.

وی ادامه داد:در این سال‌ها زحمات زیادی را برای امیر کشیدم و لحظاتی که او درون دروازه تیم‌ملی ایستاد، خودم را درون دروازه می‌دیدم و همان حس و حال را داشتم و به‌قدری از این اتفاقات خوشحالم که نمی‌توانم آن را توصیف کنم. از اینکه تیم‌ملی یک‌بار دیگر به جام‌جهانی رسید و امیر هم در این مسیر نقش ایفا کرد و موجب شد مردم خوشحال شوند و کار به جشن صعود رسید، بسیار شادمانم.

او افزود: امیدوارم پسرم را با پیراهن تیم‌ملی درون دروازه این تیم در جام‌جهانی ببینم و اتفاقا دوست دارم بعد از این رقابت‌ها یک پیشرفت محسوس را درقبال امیر شاهد باشم و ان‌شاءالله جام‌جهانی سکوی پرتاب امیر باشد، چون من خیلی دوست دارم پسرم را در دروازه رئال‌مادرید ببینم؛ امیدوارم یک‌روز این اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

عابدزاده: افتخار می کنم که من و پسرم مردم را شاد کردیم
امیرعابدزاده نجات دهنده پونفردینا
عابدزاده بهترین دروازه‌بان هفته اسپانیا شد

انتهای پیام/