احمد گوهری: این جا پرسپولیس است و زمانی برای آزمون و خطا نیست

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: این جا پرسپولیس است و زمانی برای آزمون و خطا نیست. بازی در آن فقط به مهارت فنی نیاز ندارد. اتفاقا مسایل روحی و روانی سهم زیادی در عملکرد هر بازیکن دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،احمد گوهری درباره شرایط خود در نیم فصلی که گذشت اظهار داشت: شرایط سخت و دشواری بود. من در حالی از آبادان آمدم که در نیم فصل اول جزو سه گلر نخست بودم ولی خب شرایط پرسپولیس هم عجیب و غریب بود. از همه جوانب، بسیار تحت فشار بودم. البته واهمه‌ای نداشتم چون برای خودم این هدف را تعیین کرده‌ام که هر جا باشم برای این که دروازه‌بان اصلی باشم تلاش کنم. در پرسپولیس هم غیر از این نبود و نیست. آمار و ارقام من قبل از آمدن به پرسپولیس مشخص بود. من خودم را یک شماره دو نمی‌دیدم.
وی افزود: این درست است که صرفا پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است ولی اگر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تلاش نکنید، درست نیست. حق پرسپولیس و هواداران این است که تلاش و هدف‌گذاری شما این باشد که بخواهید بهترین باشید و به حدی برسید که باری از روی دوش پرسپولیس بردارید. من هم با چنین نگاهی به پرسپولیس آمدم و صرفا دنبال این نبودم که فقط باشم. الان هم غیر از این نیست و نگاه من مثل همان روزی است که آمدم.

بیشتر بخوانید:
گادوین منشا: پیشنهاد پرسپولیس هر بازیکنی را وسوسه می‌کند
ولسلی ننکا مربی دروازبان‌های پرسپولیس شد
میلاد زکی‌پور: بله پرسپولیس به من پیشنهاد داد

انتهای پیام/