اخباری: بازیکنان ما شایستگی امتیازات بیشتری را دارند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت:موقعیت های ما بیشتر از تراکتور بود اما این برای ما امتیاز نمی شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سعید اخباری در نشست خبری پس از دیدار ماشین سازی و تراکتور اظهار داشت: به تیم تراکتور بابت سه امتیاز تبریک می گویم. به بازیکنان خودمان هم تبریک می گویم که با وجود باخت هفته گذشته توانستند برگردند. همه دیدند کمترین حق بازیکنان ما در این بازی مساوی بود. این قانون فوتبال است که اگر قدر موقعیت‌ها را ندانید و یک لحظه تمرکزتان را از دست بدهید، آسیب می‌بینید.
وی افزود: اما چیزی این چیزی از ارزش های بچه‌های ما کم نمی‌کند. فوق‌العاده دویدند و جنگیدند. با توجه به شرایط بازی فکر می‌کنم همه اذعان دارند که موقعیت های ما بیشتر از تراکتور بود اما این برای ما امتیاز نمی شود. باید بیشتر وقت بگذاریم و کار کنیم تا از بازی‌های آینده بتوانیم به جمع آوری امتیازات بپردازیم.
وی ادامه داد: به هرحال در وقت کوتاهی که ما داشتیم و سه جلسه تمرین کردیم، نمی‌شد کارهای خیلی متفاوت تاکتیکی انجام داد. مقداری روی حفظ توپ کار کردیم. قطعا خیلی بیشتر نسبت به بازی‌های قبلی در این زمینه موفق بودیم. از نظر روحی بازیکنان خیلی خوبی داریم. اگر بخواهم اسم ببرم از درون دروازه امین رضایی تا پیمان بابایی باید اسم ببرم. تک تک آن‌ها فوق‌العاده بودند. 11نفر ابتدایی ما عالی کار کردند. بازیکنان تعویضی ما باید تمرکز بیشتری می‌گذاشتند. تیم ما شایستگی دریافت گلی که دقیقه93 خوردیم را نداشت. 
اخباری گفت: کاملا با برنامه بازی کردیم. نقاط قوت تراکتور را از کار انداخته بودیم. می‌دانستیم بازیکنان بزرگی دارد که ممکن است در یک لحظه بازی را تغییر بدهند. اما از نظر انگیزشی و روانی تیم ما کاملا آماده این بازی بود. بازیکنان ما هرچه داشتند گذاشتند. از تک تکشان ممنونم. امیدوارم به آنچه که شایسته‌اش هستند برسند. شایستگی کسب امتیازات بیشتر دارند. مطمئن باشید این تیم با سبک و ساختاری که فوتبال بازی می‌کند و رو به پیشرفت است، در لیگ برتر می‌ماند.
سرمربی ماشین سازی افزود: 12سال است که مربیگری و تحقیق در فوتبال را انجام دادم. جنس فوتبال را شناختم. این بازی که بچه‌های ما امروز انجام دادند را همینطور ادامه بدهند، شک نکنید به راحتی این تیم رتبه‌های خوب جدول را می‌گیرد. فقط نیازشان یک سه امتیاز اولیه است. بعد از آن روی روال خودش می‌افتد. این مساله قاعدتا تاثیرگذار است اما چیزی متوجه بازیکنان نیست. مشکل از من است که به عنوان راس هرم این مسئولیت به من سپرده شده، سعی می‌کنم بیشتر کار کنم و وقت بگذارم تا این مشکل را هم برطرف کنیم. 
وی تصریح کرد: به بازیکنانمان هم گفتم سرشان را بالا بگیرند. این بازی تمام شد و به فکر بازی آینده هستیم. از همین لحظه که بازی تمام شده و بچه‌ها استراحت می‌کنند کار من شروع می‌شود. فیلم بازی را باید به من رساندند و از همین لحظه شروع به دیدن بازی خودمان و آنالیز تیم سایپا که هفته آینده با آن بازی داریم وطراحی تمرین برای هر بازیکن، می‌کنم.

انتهای پیام/