اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ؛ پیشنهاد نجومی از چین برای توماس مولر!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ پس از خبر جنجالی بازگشت قریب الوقوع متس هوملس به بروسیا دورتموند، حال اخبار نقل و انتقالاتی دیگری از اف سی هالیوود منتشر می‌شود.

باشگاه‌های ثروتمند چینی این بار به سراغ بوندس‌لیگا آمده‌اند. نشریه کیکر مدعی شده یک باشگاه از سوپرلیگ چین، پیشنهادی رسمی برای جذب توماس مولر به بایرن مونیخ ارائه کرده است. این باشگاه دستمزد نجومی سالانه 25 میلیون یورو را نیز به مولر ارائه کرده است، 9 میلیون یورو بیش‌تر از دستمزد کنونی او در بایرن مونیخ!

با این حال مولر 29 ساله رغبتی به این انتقال ندارد. چرا که او خود را برای حضور در چین هنوز بسیار جوان و بسیار خوب می‌داند.

همچنین ژورنالیست ترک، تانر کارامان خبر از توافق بایرن مونیخ با اوزان کاباک برای جذب این بازیکن می‌دهد. اوزان کاباک 19 ساله، در پست مدافع میانی بازی می‌کند. او در رده‌های سنی تیم ملی ترکیه به میدان رفته و حال به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده است. کاباک فوتبال باشگاهی را در آکادمی گالاتاسرای آغاز کرد و از جوانان تا بزرگسالان را با این تیم طی کرد. پس از یک فصل حضور در سوپرلیگ ترکیه، با قراردادی به ارزش 6.5 میلیون یورو راهی اشتوتگارت آلمان شد. حال به نظر می‌رسد این مدافع آینده‌دار ترک، فوتبالش را در بهترین باشگاه آلمان دنبال کند. امکان خرید این بازیکن توسط بایرن و قرض به باشگاهی دیگر، یا توافق برای فصل آینده نیز وجود دارد.

خبرنگار: سینا دلاوری