اخبار نگران کننده پیرامون تیم ملی فوتبال ایران !

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با انتشار توئیتی به اخبار نگران کننده پیرامون تیم ملی فوتبال پرداخت که همچنان همه ابعاد آن مشخص نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز گذشته در جریان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در انتخابی جام جهانی 2022 قطر که به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد با وجود تاکید های گذشته فیفا مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه و همچنین فروش بیش از 4 هزار بلیت به هواداران خانم ، از ورود آن ها به محل برگزاری بازی ممانعت به وجود آمد.

این اتفاق در حالی رخ داد که مسئولان مشهدی اعلام کردند که این مسئله به گردن آن ها نبوده و دستورات لازم از تهران به آن ها ابلاغ شده است. پس از دیدار تیم ملی فیلم ها و عکس هایی هم در این خصوص منتشر شد و علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال هم نسبت به آن واکنش نشان داد.

در ادامه ماجرا شب گذشته اخباری مبنی بر دستور ویزه فیفا برای برگزاری جلسه و پیگیری این ماجرا شنیده شد و امروز هم سراجی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با این توئیت به اتفاقات روز گذشته واکنش نشان داد.

حالا باید دید که تبعات این ماجرا می تواند برای فوتبال چه اتفاقاتی را رقم بزند و آیا فیفا در این خصوص تصمیم های جدی خواهد گرفت یا خیر ؟

انتهای پیام/