اختر: پارسال هم گفتم بیرانوند دارد با احساسات مردم بازی می‌کند

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت:پارسال هم گفتم بیرانوند دارد با احساسات مردم بازی می‌کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ادموند اختر بازیکن اسبق تیم استقلال : ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال حاضر علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است اما اگر بخواهیم او را در مقام مقایسه با دروازه‌بانان مطرح سابق کشورمان قرار بدهیم شرایط فرق می‌کند.

درست در همان برهه که گفته می‌شد علیرضا بیرانوند در حال مذاکره با استقلال است گفتم که این اتفاق هرگز نمی‌افتد. هرچند که خود علیرضا بیرانوند استقلالی دو آتشه است. این را علیرضا منصوریان به من گفته بود و با اطمینان خاطر هم اعلام کرد و الان هم می‌توانید از او  بپرسید. اما او(بیرانوند) از موقعیتی که در پایان فصل گذشته با پرسپولیس داشت استفاده کرد تا هم با احساسات هواداران استقلال بازی کند هم پرسپولیس. در نهایت هم به خواسته‌هایش رسید و قراردادش را آنطور که می‌خواست با پرسپولیس بست .

اگر حجت کریمی‌مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از آن عبارت درباره علیرضا بیرانوند استفاده کرد که حالا ظاهراً به او برخورده منظورش این است اگر حرف‌های داخل جلسه را به شکل صریح بیان کند ماهیت او برای طرفداران پرسپولیس و دیگر علاقمندان به فوتبال در کشور عیان می‌شود و به همین خاطر آن جمله را به کار برد.

اگر یک مدیر فوتبالی داشته باشیم که یقه این قبیل افراد را بگیرد و جلوی مدیر برنامه‌ها و دلال‌های این وسط بایستد قطعاً هیچکس نمی‌تواند این گونه با احساسات هواداران بازی کند.

انتهای پیام/