اختلاف بین مجیدی و سعادتمند بالا گرفت

تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال باعث شده است که سرمربی تیم فوتبال استقلال از شرایط راضی نباشد و هنوز دیداری با مدیرعامل نداشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در اواخر سال 98 علی فتح الله زاده که به عنوان سرپرست استقلال فعالیت می کرد از سمت خود استفعا داد و وزیر ورزش احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی کرد.

بعد از آمدن مدیرعامل جدید استقلال این باشگاه با مشکلات زیادی روبرو شد و بدهی های سنگین به بازیکنان و مربیان خارجی استقلال را وارد بحران جدیدی کرد،از طرف دیگر بازیکنان استقلال که ماه هاست پولی دریافت نکرده اند از شرایط خود راضی نیستند و بارها اعتراض خودشان را به باشگاه اعلام کرده اند که حتی در یکی از اعتراض ها فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شد.

اختلاف مجیدی و سعادتمند

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال که به دلیل شیوع کرونا و برای دیدار با خانواده خود از ایران خارج شده بود پس از یک ماه سفر و بازگشت به تهران هنوز دیداری با سعادتمند نداشته است و برخی منابع از اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال خبر می دهند.

فرهاد مجیدی زمانی که جایگزین آندره آ استراماچونی شد پول خود را از عضو سابق هیات مدیره استقلال عبدالرضا موسوی گرفت که در آن زمان این عضو سابق هزینه های زیادی را برای استقلال پرداخت و قدری شرایط تیم را دگرگون کرد و گفته می شود که فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال خواستار بازگشت موسوی به هیات مدیره استقلال هستند و یکی از دلایل اختلاف این موضوع است.

حمایت مجیدی از نوری فر

روزگذشته بازیکنان استقلال با انتشار پستی یکسان در صفحه شخصی خود مشکلات خود را به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند و در اولین واکنش به این موضوع احمد سعادتمند ، محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال را از سمت خود برکنار کرد که این موضوع نیز با واکنش فرهاد مجیدی همراه بود .

با این حال استقلال این روزها در شرایطی بحرانی است و گفته می شود بدهی استقلال به موسوی عضو سابق هیات مدیره روزی پنجاه میلیون تومان جریمه دارد و این موضوع کار استقلال را در این شرایط سخت می کند.

با توجه به اینکه اختلاف بین مجیدی و سعادتمند تا حدی علنی شده است باید دید که در نهایت فرهاد مجیدی و سعادتمند باهم دیدار خواهند کرد و آیا مشکلات حل خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: منزوی : در رابطه با خزانه و خصوصی سازی ماشین امضا استقلال هستم