اخراج کیمیش از هتل به دلیل نزدن واکسن

باشگاه بایرن مونیخ به بازیکنان خود اعلام کرده است که آن دسته از بازیکنانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، نمی‌توانند در هتل‌های محل اقامت تیم حضور داشته باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه بایرن مونیخ به بازیکنان خود اعلام کرده است که آن دسته از بازیکنانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، نمی‌توانند در هتل‌های محل اقامت تیم حضور داشته باشند. این دستور مستقیمی است که از سوی بوندسلیگا صادر شده و باشگاه بایرن مونیخ نیز ملزم به اجرای آن است.

کیمیش که یکی از ستاره‌های اصلی بایرن مونیخ محسوب می‌شود، قطعاً مهم‌ترین فردی است که دوری او به‌باواریایی‌ها لطمه‌بزرگی خواهد زد. او پیش از این گفته بود که هنوز واکسن کووید دریافت‌نکرده‌است و منتظر است که احتمال وجود عوارض جانبی پس از تزریق واکسن را بررسی کند.

وزیر کشور آلمان مستقیماً از بازیکنان درخواست کرده که واکسن را سریع‌تر دریافت کنند. قوانین آلمان بسیار سرسختانه تاکید دارند که بازیکنان برای حضور در محل اقامت تیم و همچنین رستوران‌ها باید واکسن زده باشند. همچنین به تمام کارمندان هتل‌ها نیز مکرراً یادآوری شده که بدون قائل شدن هیچ گونه استثنایی، روند اجرای پروتکل‌های جدید را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید:

مورینیو هدایت بایرن مونیخ را از دست داد
آمار جالب بازیکنان ملی‌پوش بایرن مونیخ

انتهای پیام/