ادعای جالب رئیس فدراسیون فوتبال برزیل؛ به مربی‌ای نیاز داریم که مورد احترام بازیکنان باشد

برزیل دیگر علاقه‌اش برای به خدمت گرفتن کارلو آنچلوتی را پنهان نمی‌کند و رئیس فدراسیون فوتبال برزیل به وضوح از علاقه برزیلی‌ها به این سرمربی ایتالیایی صحبت کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛به گفته رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، ادنالدو رودریگس، اشتیاق فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) برای جذب کارلو آنچلوتی واقعیت دارد. با توجه به دستاوردهای این مربی ایتالیایی در رئال مادرید و اینکه چطور بهترین نتیجه را از وینیسیوس جونیور گرفته، سلسائو او را برای هدایت تیم به کسب قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در نظر دارد.

رودریگس در مصاحبه‌ای اختصاصی به رویترز گفت: «بیایید به خدا ایمان داشته باشیم، بیایید منتظر لحظه مناسب باشیم و ببینیم آیا می‌توانیم این ایده را محقق کنیم یا خیر. آنچلوتی بسیار مورد احترام بازیکنان ما است. نه فقط رونالدو نازاریو یا وینیسیوس جونیور، بلکه همه کسانی که برای او بازی کردند. من واقعا او را به خاطر صداقتش در کار کردن و ثباتی که دارد تحسین می‌کنم. او نیازی به معرفی ندارد. واقعاً یک مربی سطح بالا است که چندین دستاورد دارد و امیدوارم که بیشتر از اینها هم موفق باشد.»

هواداران امیدوارند آنچلوتی استخدام شود

تیم ملی برزیل از سال ۲۰۰۲ به بعد جام جهانی را دریافت نکرده و همه چیز به گونه‌ای پیش رفته که تیم‌های اروپایی در این تورنمنت موفق‌تر باشند. در این میان تقاضا برای سرمربی‌ای که تاکتیک بهتری داشته باشد افزایش یافته است. حتی هواداران برزیلی هرگاه رئیس فدراسیون برزیل را در خیابان می‌بینند از او می‌خواهند که آنچلوتی را استخدام کند.

رودریگس تایید کرد: «آنچلوتی نه تنها مورد علاقه بازیکنان است، بلکه به نظر می‌رسد مورد علاقه هواداران نیز باشد. در برزیل هرجا که می‌روم در هر استادیومی که وارد می‌شوم، هواداران سراغ او را از من می‌گیرند. آنها به خاطر کار مثال‌زدنی آنچلوتی در طول دوران مربیگری‌اش با اشتیاق در موردش صحبت می‌کنند.»

هنوز هیچ تماسی برقرار نشده است

رودریگس همچنین عنوان کرد که برزیل باید مراقب باشد تا به روند قانونی احترام بگذارد زیرا آنچلوتی تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد. وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تماسی از سوی فدراسیون برزیل با آنچلوتی یا هر مربی دیگری صورت نگرفته است، گفت: «از اواسط ماه آوریل با نامزدها صحبت خواهند کرد تا سرمربی جدید خود را تا پایان ماه مِی معرفی کنیم».

ایده رودریگس این است که کادر فنی جدید را تا قبل از تعطیلات بین‌المللی بعدی در ژوئن در اختیار داشته باشد تا مربی بتواند بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کند. او ادامه داد: «ما اخلاق را رعایت خواهیم کرد و به قراردادهای فعلی مربیان احترام خواهیم گذاشت. اگر فشار بیاوریم بی‌احترامی کرده‌ایم. بنابراین صبور خواهیم بود تا زمان مناسب برای انجام مذاکرات فرا برسد. هنوز واقعا شخص خاصی را مد نظر نداریم اما به مربی‌ای نیاز داریم که مورد علاقه و احترام بازیکنانمان باشد.»

در حالی که آنچلوتی هدف اصلی است و پپ گواردیولا از منچسترسیتی دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد، مربیان دیگری مانند ژوزه مورینیو از رم و خورخه ژسوس از فنرباغچه نیز به عنوان جایگزین‌های احتمالی برای مربیگری تیم ملی برزیل در نظر گرفته می‌شوند.

در میان نامزدهای احتمالی برزیلی، فرناندو دینیس از فلومیننزه پیشتاز است.

بیشتر بخوانید :
پرداخت حقوق و پاداش مساوی به زنان و مردان توسط فدراسیون فوتبال برزیل
مکاتبه فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی با برزیل
زمان برگزاری جام جهانی فوتبال ساحلی مشخص شد

انتهای پیام/