ادعای عجیب در مورد داوران عراقی var

بعد از دربی در مورد داوران عراقی که برای سیستم کمک داور ویدیویی به تهران آمده بودند ادعاهای زیادی مطرح شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  دو داور عراقی که به تهران آمده بودند تخصص لازم را در زمینه var داشتند و به نوعی جزو تیم داوری موعود بنیادی فر محسوب می‌شدند.

جالب اینکه پرسپولیسی‌ها از آنها انتقاد کردند و عقیده داشتند که هیچ کدام از دو صحنه مشکوک که در محوطه جریمه رخ داد، پنالتی نبود.

در آن سو استقلالی‌ها هم می‌گویند هر دو صحنه پنالتی بوده و حتی یک نفر مدعی شده که نظر داوران عراقی این بوده که استقلال در دربی باید صاحب دو ضربه پنالتی می‌شد نه یک ضربه!

به هر حال تصمیم نهایی را موعود بنیادی‌فر گرفت که صحنه دوم را پنالتی تشخیص داد و داوران عراقی هم به کشور خود برگشتند اما سوالی که در ذهن همه علاقه‌مندان فوتبال نقش بسته این است که از میان این همه داور ایرانی چرا فقط موعود بنیادی فر باید لایسنس var را داشته باشد؟ آیا اگر ما همین حالا در تمام ورزشگاه‌های کشور سیستم کمک داور ویدیویی را داشتیم، داوران کافی هم برای استفاده از این سیستم در اختیارمان بود؟ این‌ها مسائلی است که کمیته داوران باید به آن پاسخ بدهد.

اما در مورد داوران عراقی هم که برای کمک به مورد بنیادی فر راهی تهران شده بودند کلی شایعه درست شد که البته به طور طبیعی خودشان واکنش خاصی به این شایعات و طرح یکسری ادعاها نشان ندادند.

پایان پیام/