ادعای عجیب مدیر مجموعه ورزشی آزادی؛ احمد مددی در آزادی هم سر مردم منت گذاشت!

یکی از دغدغه های وزارت ورزش و جوانان باز شدن درهای ورزشگاه آزادی به روی مردم بود که پس از ۵۰ سال امروز این امر مهم در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با بازگشایی درهای آزادی امروز شاهد حضور پررنگ و بانشاط مردم در ورزشگاه آزادی باشیم. البته در کنار این بازگشایی، نگاه درآمدزایی نیز خواهیم داشت تا از این طریق به آبادانی بیشتر ورزشگاه آزادی کمک کنیم. ورزشگاه آزادی مشکلات زیادی دارد که سعی می کنیم با اولویت بندی برنامه ها مشکلات را به حداقل برسانیم.

ورزشگاهی که هنوز ۵۰ سال از افتتاحش نمی‌گذرد، چگونه احمد مددی بعد از پنجاه سال درهایش را به روی مردم باز کرده است؟ سال گذشته هم مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی وقتی درهای پیست آزادی را به روی مردم باز کرد تا مردم عادی هم اجازه داشته باشند در پیست اتومبیلرانی آزادی رانندگی کنند، ادعا کرده بود بعد از مدت ها او اولین مدیری است که درهای ورزشگاه آزادی را برای کاری غیر از تماشای مسابقات به روی مردم باز کرده است. ورزشگاه آزادی سال ۱۳۵۰ ساخته شد و مجموعه ورزشی آزادی سال ۱۳۵۳ برای اولین بار برای بازی های آسیایی مورد استفاده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:
مددی: کار در مجموعه آزادی راحت‌تر از کار در استقلال است!
واعظی آشتیانی: مددی عذر بدتر از گناه می‌ آورد
مددی:‌ به شدت از فضای مجازی آسیب خوردم

انتهای پیام /