ادعای وکیل شایان مصلح در مورد دریافت مطالبه؛ پرسپولیس نه پیام داد، نه اقدام کرد

گفته می شود مدیران پرسپولیس قبل از آن که از فدراسیون فوتبال مهلت بگیرند، یکی از مسئولان فدراسیون را واسطه کرده بودند با شایان مصلح و وکیل او توافق کند اما همین که مهلت گرفتند حتی جواب همان واسطه را هم ندادند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هادی رهنما، وکیل شایان مصلح در گفتگویی که با نزدیکانش داشته مدعی شده باشگاه پرسپولیس از روز گرفتن مهلت تا به حال هیچ تماسی با او و شایان مصلح برقرار نکرده و به همین دلیل هیچ اطلاعی ندارد پرسپولیسی ها بدهی خود را پرداخت خواهند کرد یا نه. گفته می شود مدیران پرسپولیس قبل از آن که از فدراسیون فوتبال مهلت بگیرند، یکی از مسئولان فدراسیون را واسطه کرده بودند با شایان مصلح و وکیل او توافق کند اما همین که مهلت گرفتند حتی جواب همان واسطه را هم ندادند!

رهنما به صورت ضمنی تایید کرده در صورتی که این طلب در موعد مقرر پرداخت نشود بلافاصله با حضور در دفتر جمشید نورشرق شکایت را دوباره به جریان می اندازد و خواهان برخورد قاطع با باشگاه پرسپولیس خواهد بود. باید دید درنهایت باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت بدهی 500 میلیونی خود به شایان خواهد بود یا نه؟

مصلح سکوت کرده و هیچ حرفی در این خصوص نمی زند. عده ای به گوش طلبکاران پرسپولیس رسانده اند اگر درباره طلب شان حرفی بزنند، در فضای مجازی با هجمه روبرو خواهند شد و همین موضوع باعث شده شایان مصلح در موضع سکوت باشد.

بیشتر بخوانید:
بازگشت شایان مصلح از بازی با پرسپولیس
خلعتبری آماده پیکار با نفت؛ شایان مصلح دوباره مصدوم شد
وکیل شایان مصلح: سازمان لیگ و فدراسیون با این حکم به پرسپولیس خیانت کردند

انتهای پیام /