ارزشمند‌ترین بازیکنان استقلال در لیگ برتر کدامند

تیم فوتبال استقلال تهران امسال توانسته بازیکنان خوبی را در اختیار داشته باشد . بازیکنانی که در پست های خود توانسته اند نظرات کامل سرمربی تیم را در زمین پیاده کنند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی قایدی ستاره جوان استقلال در ۱۳۵۵ دقیقه که برای این تیم به میدان رفته توانسته ۴۴ شوت، ۹ گل و ۶ پاس گل را از خود به جای گذاشته است.در آمار مقدار شوت های مهاجمان استقلال مهدی قایدی با ۴۶ شوت به سمت دروازه حریفان بهترین عملکرد از این حیث را داشته است.

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال هم در ۸۱۶ دقیقه بازی برای آبی‌های پایتخت، ۳۸ شوت، ۸ گل و در ۴۷ نبرد هوایی مقابل بازیکنان حریف موفق بوده است. شیخ دیاباته با ۴۰ شوت دوم است و مطهری نیز در چند مسابقه لیگ برتری که در نیم فصل دوم اضافه شده ۱۴ شوت به سمت دروازه حریفان زده که مجموع این شوت‌ها ۱۰۰ شوت می‌شود.

وریا غفوری کاپیتان استقلال هم در ۱۷۵۴ دقیقه بازی برای این تیم، ۴ گل، ۴ پاس گل و ۱۶ پاس کلیدی از خود به نمایش گذاشته که نشان می‌دهد یکی از مهره‌های تاثیر گذار استقلال در این فصل بوده اند.

تاکنون قایدی ۹ گل، دیاباته ۸ گل و مطهری ۳ گل هم از ضربات به دروازه شان به ثمر رساندند که آمار فوق‌العاده ای است.

این آمار فقط برای لیگ برتر محاسبه شده و ۳ بازیکن مذکور در جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز عملکرد خوبی داشتند و قطعا آمار شوت‌ها از ۱۰۰ می‌گذرد. بی تردید این مثلث هجومی در ادامه مسابقات فوتبال می‌توانند بیشتر به تیم شان کمک کنند و در شوت به دروازه و گلزنی موفق‌تر باشند.