ارمشی: بازیکنانم فداکاری کردند

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد از تلاش‌ها و زحمات بازیکنانش تشکر کرد.

هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری شد. تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در بازی‌های این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

احد ارمشی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیم بسیار جوانی است که بسیار جنگنده ظاهر شد. این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت و انتحاری بازی کرد.

وی تجربه بالای بازیکنانش را عامل پیروزی در این دیدار دانست و ادامه داد: بازیکنانم رفته‌رفته به بازی برگشتند و برای شادی هواداران تلاش و فداکاری کردند.

ارمشی در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان گفت: باتوجه به مصدومیت‌ها، فشردگی بازی‌ها و انجام دو بازی در هفته و همچنین مسافت زیاد مریوان بازی سختی را در پیش داریم که امیدواریم با ریکاوری ذهنی و بدنی برای آن دیدار آماده شویم.

وی درخصوص مصدومیت‌ها و آمادگی بازیکنانش خاطرنشان کرد: در بازی مقابل مس رفسنجان و در این بازی بازیکنانم به شدت درگیری مصدومیت و سرماخوردگی بودند. علیرغم این‌ها با تمام توان بازی کردند. وقتی که یک بازی بسیار نزدیک دنبال می‌شود کار برای هر دو تیم بسیار سخت است. امیدواریم با ریکاوری خوب و آمادگی بیشتر در بازی‌های بعدی حاضر شویم.

انتهای پیام /

سینا دلاوری