ارونوف: باز هم برای پرسپولیس از این گل‌ها خواهم زد

 

 

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ در تمرینات روی شوت‌های از راه دور تمرین می‌کنم و اگر در بازی فرصتی پیش بیاید، سعی می‌کنم از راه دور شوت بزنم. خوشحالم شوتی که زدم تبدیل به گل شد و فکر می‌کنم گل خوبی بود. قبلا از این گل‌ها زدم و مطمئن باشید باز هم برای پرسپولیس از این گل‌ها خواهم زد.

 

ما در هر دو جام فرصت خوبی داریم و می‌توانیم قهرمان شویم. شرایط در لیگ کمی متفاوت است. ما هنوز صدرنشین نیستیم و یک امتیاز عقب هستیم. با این حال اصلا برای قهرمانی نا امید نیستیم و هنوز ۸ بازی تا پایان فصل باقی مانده و در این بازی‌ها ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. باید بازی به بازی پیش برویم و در همه دیدارها با تمرکز بالا و حداکثر توان کار کنیم. می‌دانیم که انتظارات از تیم ما زیاد است و هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند. می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان شوم و به هواداران قول می‌دهیم که همه تلاشمان را برای گرفتن جام بکنیم.

 

پرسپولیس تیم بزرگ و شناخته شده ای در آسیا به حساب می‌آید و به نظرم حتی بزرگترین باشگاه آسیا است. هواداران فوق العاده ای دارد و من از بازی در این تیم خیلی خوشحالم. خداراشکر توانستم ارتباط خوبی با همبازیانم برقرار کنم و در تیم جا بیفتم. این موضوع به من کمک می‌کند تا عملکرد بهتری از خودم به نمایش بگذارم. از حضور در پرسپولیس خوشحالم و دوست دارم در اولین فصل حضورم در این تیم قهرمان شوم.

انتهای پیام/