از سفر سعادتمند به ایتالیا تا دخالت برخی خبرگزاری ها در بازگشت استرا

نکته قابل توجه عصبانیت سعادتمند در برنامه تلویزیونی بود که انتقاد های تندی از مجیدی کرد چون میدانست کنسل شدن موقتی بازگشت استرا از‌ کجا آب میخورد!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،چند روز پیش بود که سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا سفر کرد. عده ای سفر سعادتمند را حل مشکلات مالی و نکشیدن این پرونده به جاهای باریک تر عنوان کردند. اما موضوع مهم تر از این حرفا بوده است. سعادتمند برای بازگشت استرا به ایتالیا سفر کرده بود و به توافقات خوبی هم دست پیدا کردند. اما دخالت دو خبرگزاری در این ماجرا و افشای رقم قراردادِ این توافق که چقد هزینه برای استقلال برمیدارد را منتشر کردند تا به نوعی باعث عقب نشینی سعادتمند شوند. در همین زمان متنی از جانب مجیدی در صفحه شخصی وی منتشر شد که طبق اطلاعات دریافتی این متن هم توسط یک خبرنگار معروف نوشته شده بود. تمام این ماجرا باعث دو دستگی بین هواداران استقلال در بازگشت استرا و دسته دیگر حمایت از فرهاد شد.
نکته قابل توجه عصبانیت سعادتمند در برنامه تلویزیونی بود که انتقاد های تندی از مجیدی کرد چون میدانست کنسل شدن موقتی بازگشت استرا از‌ کجا آب میخورد!
و اما نکته آخر. یکی از اعضای فدراسیون بازگشت برانکو و استرا به ایران را بلامانع توصیف کرد و این دو مربی جز مربیان خارجی نیستند که نتوانند در ایران فعالیت کنند. در مجموع سعادتمند برای فصل جدید بعید است از بازگشت مربی ایتالیایی دست بکشد.

بیشتر بخوانید :

فاجعه جدید در استقلال؛ 140 هزار یوروی استراماچونی کجاست؟!

مذاکرات استقلال با استراماچونی صحت دارد

سازمان بازرسی اظهار نظری درباره بازگشت استراماچونی نکرده است