بازی های کشورهای اسلامی/ سفر غیر قانونی مسئولین به قونیه

پنجمین دوره بازی‌های کشوری اسلامی درحالی فردا با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز می‌شود که حاشیه‌های حضور کاروان ایران در این دوره از رقابت‌ها هنوز ادامه دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمیته برگزارکننده بازی‌ها درحالی دانشگاه سلجوق را به دهکده محل اقامت ورزشکاران اختصاص داده که این دانشگاه به دلیل تعطیلی در تابستان، سیستم سرمایشی ندارد و با توجه به گرمای هوا در مردادماه، ورزشکاران ایرانی از دمای بالا و غیرقابل تحمل اتاق‌های محل اسکانشان به شدت گله‌مند بودند. نکته عجیب ماجرا این‌که چرا کادرسرپرستی پیش از ورود ورزشکاران فکری برای حل این مشکل نکرده بود؟ مگر آقای رحیمی و کادر همراهش برای حل مشکلاتی از این دست زودتر راهی ترکیه نشده بودند؟ پس در مدت زمان طولانی حضورشان در ترکیه چه می‌کردند که با اعتراض تند ورزشکاران چند فدراسیون، درنهایت بعد از ۴ الی ۵ روز، دستور خرید ۱۲۰ دستگاه پنکه از ایران و توسط صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک صادر شد تا ورزشکاران بتوانند در اتاق‌های خود و در دمای مناسب استراحت کنند؟

لباس‌های پلاستیکی هم از دیگر مشکلات عجیب و غریب کاروان ایران در قونیه است. لباس‌هایی که توسط برند متعلق به صمد نیکخواه بهرامی بسکتبالیست نامدار ایرانی تهیه شده اما جنس لباس هتلی ورزشکاران اصلا مرغوب نیست و به دلیل مناسب نبودن لباس‌ها با شرایط آب‌وهوایی قونیه که به شدت شرجی است، ورزشکاران حاضر به پوشیدن آن نیستند و حتی برخی فدراسیون‌ها اقدام به تهیه لباس برای اعضای تیم خود کرده‌اند.

تازه‌ترین حاشیه کاروان ایران در قونیه، سفر غیرضروری ۴ نفر از اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به قونیه است. مجید کیهانی، علی دادگر، سید عبدی افتخاری و علیرضا رحیمی درحالی راهی ترکیه شده‌اند که هیچ یک نه فدراسیونی دارند و نه دلیلی برای حضور در مسابقات. آن هم در شرایطی که هزینه اعزام هر فرد به قونیه چیزی بالای ۵۰ میلیون تومان است و بدون احتساب هزینه‌های جانبی، حضور بی‌مورد این ۴ نفر دست کم ۲۰۰ میلیون تومان خرج روی دست کاروان گذاشته است البته اگر این افراد بابت این حضور حق ماموریت دریافت نکنند. نام این ۴ نفر درحالی رسانه‌ای شده که هنوز آمار دقیقی از حضور نفرات اضافه در کاروان در دست نیست. حال باید منتظر ماند و دید.

انتهای پیام /