استارت فوتبال ملی در قاره سبز

رقابتهای لیگ ملتهای با انجام دو بازی از گروه ۴ در سطح A آغاز خواهد شد که در مهمترین دیدار دو تیم ملی فوتبال آلمان و اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت تا شروعی جذاب برای رقابتهای ملی در قاره سبز به تصویر کشیده شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،? دوئل دیدنی مانشافت/لاروخا
✅ رونمایی از لیگ ملتها در جدال آلمان_ اسپانیا

? پس از به پایان رسیدن لیگهای باشگاهی اروپا حالا مسابقات ملی در قاره سبز استارت خواهد خورد. رقابتهای لیگ ملتهای با انجام دو بازی از گروه ۴ در سطح A آغاز خواهد شد که در مهمترین دیدار دو تیم ملی فوتبال آلمان و اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت تا شروعی جذاب برای رقابتهای ملی در قاره سبز به تصویر کشیده شود.در همین گروه و همزمان دو تیم ملی سوئیس و اوکراین هم به مصاف یکدیگر میروند.

? پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹/ ۳ سپتامبر ۲۰۲۰
? ورزشگاه: مرسدس بنز آره‌نا/اشتوتگارت
? ساعت ۲۳:۳۰
?داور: دنیله اورساتو از ایتالیا ??
?? آلمان ? اسپانیا ??

⚽️ دو تیم ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در شهر اشتوتگارت آلمان به نوعی آغازگر لیگ ملتهای اروپا خواهند بود.مصاف مانشافت و لاروخا همواره جزو بازیهای زیبا و پرهیجان قاره سبز محسوب میشود که علاقمندان به فوتبال را در انتظار جدالی مهیج و کلاسیک خواهد گذاشت.

?? آلمان در اولین دوره لیگ ملتهای اروپا در دور گروهی عملکردی عالی داشت اما در مراحل بالاتر نتایج خوبی نداشت. مردان یواخیم لو حالا و در استارت دومین دوره رقابتها قصد دارند با عبور از سد اسپانیا برای همه رقبا خط و نشانی پررنگ بکشند.

?? وضعیت اسپانیا هم در اولین دوره مسابقات مانند آلمان بود آنها در دور گروهی بدون شکست به مرحله پایانی راه یافتند در نهایت نتوانستند جزو ۴ تیم برتر قرار بگیرند.شاگردان لوئیز انریکه هم میخواهند با غلبه بر آلمان شوکی بر همه رقبا وارد کنند.

↔️نتایج تقابل های آلمان و اسپانیا (بعد از ۲۰۱۰)
?۲۰۱۰: آلمان ۰-۱ اسپانیا (جام جهانی ۲۰۱۰/ دوربان آفریقای جنوبی)
?۲۰۱۴: آلمان ۱-۰ اسپانیا (دوستانه/ ویگو اسپانیا)
?۲۰۱۸: آلمان ۱-۱ اسپانیا (دوستانه/ دوسلدورف آلمان)

?پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹/ ۳ سپتامبر ۲۰۲۰
? ورزشگاه : له‌ویف کیف
? ساعت ۲۳:۳۰
? داور: آندر‌ه‌آس اکبرگ از سوئد ??
?? اوکراین ? سوئیس ??

⚽️ دو تیم ملی فوتبال سوئیس و روسیه دیگر بازی گروه ۴ از سطح A لیگ ملتهای اروپا را برگزار میکنند.دو سبک متفاوت در قاره اروپا میتواند حاوی جدالی زیبا باشد که نتیجه آن در سرنوشت صعود هر دو تیم بسیار حائز اهمیت خواهد بود چرا که در ادامه راه آلمان و اسپانیا را در پیش خواهند داشت.

??سوئیس در اولین دوره لیگ ملتهای اروپا عملکرد چشمگیر و دور از انتظاری داشت و توانست در پایان به عنوان چهارم رقابتها دست پیدا کند.شاگردان ولادیمیر پتکوویچ صربستانی حالا و در خانه حریف قصد دارند با غلبه بر اوکراین استارتی قوی داشته باشند.

?? اوکراین را شاید در گروه ۴ تیمی فاقد شانس بدانند اما شاگردان آندره‌ی شوچنکو در ۶ دیدار خود از ابتدای سال ۲۰۱۹ هنوز باختی را به خود ندیده‌اند و با ۴ برد و ۲ مساوی تیمی منسجم و پر قدرت نشان داده‌اند. اوکراین با سبک و سیاقی بر گرفته از فوتبال شوروی سابق برای هر تیمی رقیبی سر سخت است.

? در تیم سوئیس بازیکنانی نظیر یان سومر درون دروازه به همراه ریکاردو رودریگز در خط دفاع و گرانیت ژاکا در خط میانی و هریس سفره‌وویچ در خط حمله از جمله عناصر تاثیر گذار خواهند بود.در تیم اوکراین هم نفراتی مانند آندره‌ی پیاتف درون دروازه ، والری بوندار در خط دفاع، یارمولنکو و زینچنکو در خط میانی به همراه جونیور مورائس برزیلی تبار در خط حمله بازیکنان موثر این تیم هستند.