استراماچونی امید را در دل هواداران زنده نگه داشت:« روزی به استقلال برمی‌گردم»!

آندره استراماچونی بعد از جدایی از استقلال همچنان یکی از مربیان محبوب تاریخ این باشگاه محسوب می شود؛ باوجود اینکه فقط 13 هفته روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی حضور داشت اما باعث شد تا این تیم بعد از 4 سال به صدر جدول برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از جدایی استراماچونی، فرهاد مجیدی بازیکن سابق و محبوب استقلالی ها به عنوان جانشین مرد ایتالیایی معرفی شد و دست بر قضا نتایج قابل قبولی هم کسب کرد و با وجود اختلاف امتیاز با پرسپولیس هنوز یکی از شانس های قهرمانی و کسب سهمیه اسیایی برای فصل بعد است.

با این وجود اما استراماچونی هنوز برای استقلالی ها فرد محبوب است و این مربی نیز به خوبی می داند که هر از چندگاهی مصاحبه ای داشته باشد تا این فرضیه که او روزی به استقلال برمی گردد را داغ نگه دارد. استراماچونی در جدیدترین مصاحبه خود با فرهیختگان اعلام کرده اصلا بعید نیست که روزی بار دیگر به این تیم برگردد و البته تاکید دارد که در ایران به جز استقلال در تیم دیگری مربیگری نخواهد کرد:«در دنیای مربیگری هرچیزی امکان‌پذیر است». این اخرین صحبت استراماچونی در گفتگوی امروزش با این روزنامه بود که امید را در دل هواداران استقلال زنده نگه داشت.