استراماچونی: خوشحالم قضیه تمام شد / خیلی ها به من دروغ گفتند+ویدیو

سرمربی اسبق  تیم استقلال درباره پایان ماجرای مطالباتش از استقلال صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ آندره آ استراماچونی سرمربی اسبق اینتر است که برای مدتی هم هدایت تیم استقلال را بر عهده داشت درباره پایان ماجرای مطالباتش از استقلال گفت: «من بسیار خوشحالم که این ماجرا تمام شد. متاسفانه در این قضیه، وعده هایی زیادی به من داده شده بود و دروغ هایی هم گفته شده بود که واقعا موجب ناراحتی و تاسف من بود و هست. در هر صورت خوشحالم که همه چیز به پایان رسید».

استراماچونی در این مصاحبه در پیامی برای دوستارانش در ایران نیز تاکید کرد: «امسال من دوستارانم را در میان هواداران تیم ملی ایران در بازیهای جام جهانی قطر دیدم .باید بگویم ایران در قلب من است، استقلال در قلب من است. من مثل روز اول و برای همیشه ایران و استقلال را دوست دارم.آنچه اتفاق افتاد هیچ تغییری در این علاقه من به وجود نخواهد آورد».

استراماچونی، از 3 ماه پیش به عنوان گزارشگر و مفسر حرفه ای فوتبال برای شبکه تلویزیونی خصوصی دازون (DAZN) ایتالیا، کار می کند. وی پس از موفقیتی که به عنوان مفسر فوتبال تلویزیون دولتی ایتالیا (رآی) در رقابت های جام جهانی قطر 2022 به دست آورد، همکاری جدید خود را با شبکه تلویزیونی دازون شروع کرده است.

انتهای پیام/