استعفای رئیس کمیته استعدادیابی و کمیته انضباطی فدراسیون بوکس!/ منتظر استعفاهای جدید باشید

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جلال شاملو رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون بوکس کشورمان که با حکم حسین ثوری رئیس فدراسیون از سال گذشته فعالیت خود را در این مجموعه آغاز کرده بود، سرانجام پس از اختلاف نظرهای فراوان با رئیس فدراسیون بوکس، استعفا خود را به صورت رسمی به فدراسیون بوکس ارائه کرد.

این روزها حواشی بوکس ایران به قدری زیاد شده که خیلی از پیشکسوتان و حتی اعضا هیات رئیسه فدراسیون بوکس نیز از شرایط حاکم در بوکس انتقاد دارند و در گفت‌وگو با رسانه‌ها از شرایط حاکم در فدراسیون بوکس انتقاد می‌کنند و یکی پس از دیگری از مسئولیت خود استعفا می‌دهند. حتی شنیده شده حمید باری نیا رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بوکس نیز هفته پیش استعفا داده و دیگر در فدراسیون بوکس حضور پیدا نمی‌کند.

پیش از این بابک بردبار داور سه ستاره و بین المللی بوکس ایران و رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه با منتشر کردن متنی به صورت رسمی از مسئولیت خود در کمیته داوران فدراسیون  بوکس استعفا کرده بود.

لازم به یادآوری است، مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس در حالی روز سه شنبه 5 دی ماه سال 96 در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان رای گیری حسین ثوری مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با کسب 23 رای سکاندار فدراسیون بوکس شد.

ناصر طالبی که 28 اسفند ماه با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان رسما به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس معرفی و انتخاب شده بود نیز در اواخر سال گذشته استعفا خود را به رئیس فدراسیون ارائه کرد و دیگر پس از آن در فدراسیون بوکس حضور پیدا نکرد.

البته گویا این استعفاها پایان کار نیست و به زودی خبرهای مهم دیگری منتشر خواهد شد.

منبع: فارس