استقلالی‌ها منتظر قرعه‌کشی برای برگزاری بازی دوستانه/بازگشت آذری و مرادی به تمرینات استقلال

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 4 بر صفر ماشین‌سازی تبریز را شکست دهد.

طبق برنامه استقلالی‌ها امروز استراحت خواهند کرد و فردا ساعت 18 مجددا تمرینات آماده سازی خود را در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر پیگیری خواهند کرد.

مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند مجددا یک بازی دوستانه دیگر را برای این تیم تدارک ببینند که البته در انتظار قرعه‌کشی لیگ برتر هستند. استقلالی‌ها تصمیم دارند در صورت مشخص شدن قرعه لیگ برتر با تیم‌هایی بازی کنند که در هفته های اول با آنها بازی نداشته باشند و به همین دلیل فعلا مذاکره ای با تیم ها برای بازی دوستانه نداشته اند اما آبی پوشان در پایان هفته قطعا بازی دوستانه برگزار می‌کنند.

هفته گذشته بود که آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال اعلام کرد رضا آذری و زکریا مرادی دو بازیکن جوان استقلال می‌توانند تیم جدید خود را معرفی کنند و بهتر است این 2 بازیکن در تیم های دیگر به دنبال کسب تجربه باشند.

این 2 بازیکن هم بعد از این اتفاق دیگر در تمرینات استقلال شرکت نکردند اما قرار است هر 2 بازیکن به تمرینات تیم فوتبال استقلال برگردند. ظاهرا هر 2 بازیکن در توافق با مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند می‌توانند نظر سرمربی تیم را عوض کنند. از سوی دیگر باشگاه استقلال هم تصمیم دارد سرمایه‌های جوان خود را حفظ کند و به همین دلیل قرار است آذری و مرادی از روز شنبه در تمرینات استقلال شرکت کنند و به جمع آبی پوشان برگردند.

پیش از این روح‌الله باقری، رضا کریمی و آرمین سهرابیان با نظر استراماچونی از تیم فوتبال استقلال جدا شده‌اند.

منبع: فارس