استقلالی ها اعتصاب خود را شروع کردند

تا پیش از این همواره از لفظ اعتصاب بازیکنان برای تیم‌هایی استفاده می‌شد که بازیکنانش از تمرین کردن سر باز زده و به‌نوعی آن را تحریم می‌کردند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تا پیش از این همواره از لفظ اعتصاب بازیکنان برای تیم‌هایی استفاده می‌شد که بازیکنانش از تمرین کردن سر باز زده و به‌نوعی آن را تحریم می‌کردند اما حالا این اتفاق به‌صورت خانگی برای استقلالی‌ها رقم خورده و بازیکنان این تیم اگرچه به‌صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می‌کنند اما به‌خاطر بی‌پولی فعلا در اعتصاب خانگی هستند و حاضر نیستند تمرینات آنلاین خود را زیرنظر کادرفنی این تیم دنبال کنند.

طبق شنیده‌ها گویا فرهاد مجیدی نیز دل خوشی از این شرایط ندارد و البته به‌نوعی حق را هم به بازیکنانش می‌دهد. آنها قرار بود شب عید بخشی از حق و حقوق خود را دریافت کنند اما با گذشت یک ماه از این زمان هنوز وعده مدیران استقلال محقق نشده تا اعتراض‌ها بلند شود. بر همین اساس و طبق شنیده‌ها مجیدی ضمن رساندن اعتراض بازیکنانش به مدیران باشگاه و این نکته که آنها با این وضعیت حاضر به تمرین نیستند، از مدیرعامل این باشگاه درخواست کرده هرچه سریع‌تر با تامین منابع مالی بخشی از قراردادها را پرداخت کند، چراکه در غیر این صورت خبری از تمرینات حتی در خانه هم نخواهد بود!